Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ihan hirveen nuutunu olo
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 15789" data-attributes="member: 34"><p>Hmm näin jotain painajaista ja ei tässäkään olossa nyt taida olla kehumista mut XD jee hienosti meni ja mua edelleen väsyttää mut en saa nukuttua enempää. Mua häiritsee muutenki ihan hirveesti se uni ku siin oli timppa..... + Mun entinen ihastus. Miks mikään ei voi olla normaalia lol. Varmaan toi uni kyllä johtu mu ahistuksest ja muutenki unet yleensä kertoo jtn, sitä en kyllä ymmärrä miks se entinen ihastus oli siinä ku en kai oo nyt edes ajatellu sitä. Mut varmaan joku funktio silläkin. Ehkä siks ku oon "ahistunu" mun seksuaalisuudest viime aikoina ku oon tykännyt pelkästään miehistä ja tää entinen ihastus oli muija. Nii oon "ahistunu" siit oonko hetero xd muistan että ajattelin kuitenkin eilen taas jotain sellasta et vau en tykkää naisista yhtään :D mutta todennäköisesti se on vaan sitä ku ei mulla nyt vaan oo ketään naispuolista ihastusta, tuskin mä oon kokonaan heteroks muuttunu. Tää vaan tuntuu hämmentävält. Siin unes oli niiiin paljon kaikkee tosi outoo et en vieläkään käsitä miten tollast ees voi nähä :D ei juma</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 15789, member: 34"] Hmm näin jotain painajaista ja ei tässäkään olossa nyt taida olla kehumista mut XD jee hienosti meni ja mua edelleen väsyttää mut en saa nukuttua enempää. Mua häiritsee muutenki ihan hirveesti se uni ku siin oli timppa..... + Mun entinen ihastus. Miks mikään ei voi olla normaalia lol. Varmaan toi uni kyllä johtu mu ahistuksest ja muutenki unet yleensä kertoo jtn, sitä en kyllä ymmärrä miks se entinen ihastus oli siinä ku en kai oo nyt edes ajatellu sitä. Mut varmaan joku funktio silläkin. Ehkä siks ku oon "ahistunu" mun seksuaalisuudest viime aikoina ku oon tykännyt pelkästään miehistä ja tää entinen ihastus oli muija. Nii oon "ahistunu" siit oonko hetero xd muistan että ajattelin kuitenkin eilen taas jotain sellasta et vau en tykkää naisista yhtään :D mutta todennäköisesti se on vaan sitä ku ei mulla nyt vaan oo ketään naispuolista ihastusta, tuskin mä oon kokonaan heteroks muuttunu. Tää vaan tuntuu hämmentävält. Siin unes oli niiiin paljon kaikkee tosi outoo et en vieläkään käsitä miten tollast ees voi nähä :D ei juma [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ihan hirveen nuutunu olo
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja