Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ihan täysin sellanen olo etten olis edes olemassa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 9962" data-attributes="member: 34"><p>Oikeastaan, keksin vain pari ratkaisua tähän. Joko lenkillä käyminen tai alkoholi. Tai molemmat. Paljoa alkoholia mulla ei edes ole että se pysyisi kuitenkin ihan kohtuudessa, siitä ei tarvitsisi siis olla huolissaan. Mutta parikin kpl saattaa auttaa. Ehkä. Voinhan kokeilla molempia, tosin jos lenkillä käyn tekisin vain pienen lenkin koska tosiaan tää kurkkukipu. Mitään muuta apukeinoa en jotenkin nyt oikein keksi, musiikki ehkä mutta sitä nyt kuuntelisin muutenki jos lenkillä käyn. Mitään muuta ei nyt oikein meinaa tulla mieleen, vaikka kai nyt sinänsä luulis esim kirjottamisenkin auttavan, mutta en mä oikein tiedä auttaako se. Tai sitten vaan jään tähän sohvalle ja kärsin ihan vitusti enkä ees yritä tehdä asialle mitään.</p><p></p><p>Rupesin miettimään onkohan menkat osasyyllisenä tähän, tuskin nyt pelkästään siitä johtuu, mut.. itse asiassa en oo ees varma onks ne alkamas vai ei. Tuntuu siltä niinku olis mutta voin olla väärässäkin, oon aiemminkin ollu sillee aa ihan ku menkat alkais, ja sit ne on alkanuki tyyliin vasta yli viiko pääst tai jtn ku o ollu vähä myöhäs ne. Et juu.</p><p></p><p>Eipä tässä taida tosin juuri mikään auttaa. Vähän epäilen ettei se ulkoilukaan mitään oloa paranna. Ei välttämättä alkoholikaan. Ei välttämättä mikään.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 9962, member: 34"] Oikeastaan, keksin vain pari ratkaisua tähän. Joko lenkillä käyminen tai alkoholi. Tai molemmat. Paljoa alkoholia mulla ei edes ole että se pysyisi kuitenkin ihan kohtuudessa, siitä ei tarvitsisi siis olla huolissaan. Mutta parikin kpl saattaa auttaa. Ehkä. Voinhan kokeilla molempia, tosin jos lenkillä käyn tekisin vain pienen lenkin koska tosiaan tää kurkkukipu. Mitään muuta apukeinoa en jotenkin nyt oikein keksi, musiikki ehkä mutta sitä nyt kuuntelisin muutenki jos lenkillä käyn. Mitään muuta ei nyt oikein meinaa tulla mieleen, vaikka kai nyt sinänsä luulis esim kirjottamisenkin auttavan, mutta en mä oikein tiedä auttaako se. Tai sitten vaan jään tähän sohvalle ja kärsin ihan vitusti enkä ees yritä tehdä asialle mitään. Rupesin miettimään onkohan menkat osasyyllisenä tähän, tuskin nyt pelkästään siitä johtuu, mut.. itse asiassa en oo ees varma onks ne alkamas vai ei. Tuntuu siltä niinku olis mutta voin olla väärässäkin, oon aiemminkin ollu sillee aa ihan ku menkat alkais, ja sit ne on alkanuki tyyliin vasta yli viiko pääst tai jtn ku o ollu vähä myöhäs ne. Et juu. Eipä tässä taida tosin juuri mikään auttaa. Vähän epäilen ettei se ulkoilukaan mitään oloa paranna. Ei välttämättä alkoholikaan. Ei välttämättä mikään. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ihan täysin sellanen olo etten olis edes olemassa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja