Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ihan täysin sellanen olo etten olis edes olemassa
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 9968" data-attributes="member: 34"><p>Vittu että ahdistaa näå aihealueetkin täällä, en edes miettinyt vaan laitoin tän tänne alueelle mutta ahdistaa vitusti koska en ikinä tiedä tai jaksa miettiä mihin laitan minkäkin kesun. Nytkin mulla on mielialueella varmaan kaks ahistuskesua ja täällä tämä ja kaikkee, kukaan muu ei täällä spämmää ja vittu jee :))))))))) voisinpa vetää itseni hirteen</p><p></p><p>Must tuntuu siltä että mun pitäs miettiä kaikki uusiksi, että en voi vaan jatkaa enää näin, normaalisti.</p><p></p><p>En pysty.</p><p></p><p>En pysty varmaan sitten menemään sinne lenkille mutta on pakko koska muuten kuolen. Haluun viiltää ranteeni auki.</p><p></p><p>Johtuisipa tää edes pelkästään ihastuksista mutta kun ei se johdu. Olis niin paljon helpompaa jos se olis pelkästään sitä. Nyt kun en edes tiedä mitä tää on niin en pysty mitään muuta kuin ajattelemaan että haluun kuolla. En saa tähän mitään ratkasua koskaan. Jos tietäisin mistä tää johtuu voisin tehdä jotain tai yrittää selvittää ajatuksia, mutta nyt kun en tiedä mitä ajatuksia pitäis selvittää niin emt sitten.</p><p></p><p>En kyllä oikeasti ole tekemässä itselleni mitään, mutta mun on pakko hokea tota koska se helpottaa (vai helpottaako ees) mun oloa, tuntuu niiku se ois joku refleksi et mun on vaa pakko koko ajan olla sillee haluunkuollahaluunkuollahaluunkuolla. En keksi mitään muitakaan sanoja enää millä kuvata tätä. Mikään ei auta. Itkeminen ei auta. Ammattiapu ei auta. Mikään ei auta. Ehkä ajan myötä tää olo menee ohi, kyllä se yleensä menee. Ehdin jo luulla että olo oli parantunut koska nukkumaa mennessä oli parempi olo ja vielä sillon ku heräsin, nyt taas olo menee koko ajan pahemmaks. Oon ihan täysin paniikissa.</p><p></p><p>En pysty tehdä mitään.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 9968, member: 34"] Vittu että ahdistaa näå aihealueetkin täällä, en edes miettinyt vaan laitoin tän tänne alueelle mutta ahdistaa vitusti koska en ikinä tiedä tai jaksa miettiä mihin laitan minkäkin kesun. Nytkin mulla on mielialueella varmaan kaks ahistuskesua ja täällä tämä ja kaikkee, kukaan muu ei täällä spämmää ja vittu jee :))))))))) voisinpa vetää itseni hirteen Must tuntuu siltä että mun pitäs miettiä kaikki uusiksi, että en voi vaan jatkaa enää näin, normaalisti. En pysty. En pysty varmaan sitten menemään sinne lenkille mutta on pakko koska muuten kuolen. Haluun viiltää ranteeni auki. Johtuisipa tää edes pelkästään ihastuksista mutta kun ei se johdu. Olis niin paljon helpompaa jos se olis pelkästään sitä. Nyt kun en edes tiedä mitä tää on niin en pysty mitään muuta kuin ajattelemaan että haluun kuolla. En saa tähän mitään ratkasua koskaan. Jos tietäisin mistä tää johtuu voisin tehdä jotain tai yrittää selvittää ajatuksia, mutta nyt kun en tiedä mitä ajatuksia pitäis selvittää niin emt sitten. En kyllä oikeasti ole tekemässä itselleni mitään, mutta mun on pakko hokea tota koska se helpottaa (vai helpottaako ees) mun oloa, tuntuu niiku se ois joku refleksi et mun on vaa pakko koko ajan olla sillee haluunkuollahaluunkuollahaluunkuolla. En keksi mitään muitakaan sanoja enää millä kuvata tätä. Mikään ei auta. Itkeminen ei auta. Ammattiapu ei auta. Mikään ei auta. Ehkä ajan myötä tää olo menee ohi, kyllä se yleensä menee. Ehdin jo luulla että olo oli parantunut koska nukkumaa mennessä oli parempi olo ja vielä sillon ku heräsin, nyt taas olo menee koko ajan pahemmaks. Oon ihan täysin paniikissa. En pysty tehdä mitään. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ihan täysin sellanen olo etten olis edes olemassa
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja