Aihe vapaa Ihanaa perjantaita!

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Mitä teille kuuluu, mitä suunnitelmia tälle päivälle/viikonlopulle, mitä ootte tehny viime aikoina? :)
Itse siivosin eilen huoneen, laatikoita myöten ja karsin turhia juttuja pois. Ajattelin että voisin sisustaa joku päivä vähän huonetta, en vielä tiedä miten joten jos teillä on ideoita niin kertokaa ihmeessä! Pitäisi kyllä vähän iisimmin ottaa kun kipeänä olen eikä vaan puuhastella kaikkea.. tänään suunnitelmissa on piirtää jotain pitkästä aikaa, tietysti teen kera. :D viikonlopulle ei ole mitään ihmeempiä suunnitelmia.
 

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
25.3.2021
Viestejä
5,152
Reaktioarvo
5,470
Tänään olen ollut töissä, oikein hyvän mielen työpäivä takana! Viikonlopuksi ei ole mullakaan erityisiä suunnitelmia, taidan vähän siivoilla ja ajattelin pitää pikku leffaillan tänään tai huomenna, ostin jo herkkujakin sitä varten.
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Tänään olen ollut töissä, oikein hyvän mielen työpäivä takana! Viikonlopuksi ei ole mullakaan erityisiä suunnitelmia, taidan vähän siivoilla ja ajattelin pitää pikku leffaillan tänään tai huomenna, ostin jo herkkujakin sitä varten.
Kiva kuulla että työpäivä meni hyvin, hyvältä kuulostaa noi suunnitelmat! :)
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Hyvää perjantaita ja pikaista paranemista snowflakelle! Mä nukuin tajuttoman huonosti viime yönä ja nyt on aika nuupahtanut olo. Kittaankin tässä kahvia ja yritän tehdä koulujuttuja. Viikonlopuksi/vapulle ei ole mitään erityisiä suunnitelmia, herkkuja oon kyllä hankkinut ja varmaan vaan otan rennosti.
 

snowflake

Asiantuntija
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
710
Reaktioarvo
925
Hyvää perjantaita ja pikaista paranemista snowflakelle! Mä nukuin tajuttoman huonosti viime yönä ja nyt on aika nuupahtanut olo. Kittaankin tässä kahvia ja yritän tehdä koulujuttuja. Viikonlopuksi/vapulle ei ole mitään erityisiä suunnitelmia, herkkuja oon kyllä hankkinut ja varmaan vaan otan rennosti.
Kiitos paljon! :) Voi harmi, toivottavasti ensi yön nukut paremmin. hyvältä kuulostaa viikonloppu suunnitelmat!
 
Ylös Pohja