Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
ihanaa syyskuun alkua kaikille :3
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 121242" data-attributes="member: 32"><p>Vaikee tajuta että on syyskuu huijjui…</p><p>Elän ihan elokuussa vielä. Mutta muutoskriisissä elän kun olen muuttanut soluasuntolaan ja koulun porukkaan oon päässyt mukaan vaikka tuntuu etten pysty antamaan kaikille sosiaalisesti tarpeeks ja olo on ollut monesti niin ulkopuolinen ja riittämätön.</p><p>Itsekin olen vähän miettinyt ajokortin ajamista kun koulun jälkeen ois aikaa teoria sekä ajotunneille mut rahaa menee jo asumiseen ja opiskeluun ja töitä pitäis saada kompensoimaan tilannetta. Nyt kun olis autokoulupysäkkikin ihan tässä asuntolan pihalla melkein. Mut oon miettinyt et haluaisin harjoitella ajamista talvella koska lumi ja liukkaat kelit. Vähän epäilen et taidan taas unohtaa nää ajokorttiaikeet silloin lol.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 121242, member: 32"] Vaikee tajuta että on syyskuu huijjui… Elän ihan elokuussa vielä. Mutta muutoskriisissä elän kun olen muuttanut soluasuntolaan ja koulun porukkaan oon päässyt mukaan vaikka tuntuu etten pysty antamaan kaikille sosiaalisesti tarpeeks ja olo on ollut monesti niin ulkopuolinen ja riittämätön. Itsekin olen vähän miettinyt ajokortin ajamista kun koulun jälkeen ois aikaa teoria sekä ajotunneille mut rahaa menee jo asumiseen ja opiskeluun ja töitä pitäis saada kompensoimaan tilannetta. Nyt kun olis autokoulupysäkkikin ihan tässä asuntolan pihalla melkein. Mut oon miettinyt et haluaisin harjoitella ajamista talvella koska lumi ja liukkaat kelit. Vähän epäilen et taidan taas unohtaa nää ajokorttiaikeet silloin lol. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
ihanaa syyskuun alkua kaikille :3
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja