Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Ihastus/seurustelugallup! (Idea demistä)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 136761" data-attributes="member: 16"><p>Vähän vanha keskustelu mut haluun vastata tähän xD Don't mind me lol</p><p></p><p>Ikäsi?</p><p>-16</p><p>Hänen ikänsä?</p><p>-16</p><p>Kauanko olet tuntenut hänet?</p><p>-Ööö viime syksystä asti</p><p>On Hän ensimmäinen ihatuksesi?</p><p>-Ei ole</p><p>Kauanko olet tykännyt hänestä?</p><p>-Ehkä jotain 4kk?</p><p>Tunnetteko irl?</p><p>-Joo</p><p>Missä tapasitte ensimmäisen kerran?</p><p>-Koulussa</p><p>Miten tutustuitte?</p><p>-No siis mun kaveri tutustu häneen ja hänen kaveriin ja mää sit hänen kaverinsa kanssa tein muutaman kerran ryhmätöitä :D Et siis mää tulin vähän niinku mun kaverin kylkiäisenä siihen porukkaan lol</p><p>Mistä asioista tykkäät hänessä?</p><p>-En ainaskaan kovin montaa asiaa keksi joista en tykkäis (vaikka niitäkin on toki) mut erityisesti tykkään sen hymystä ja naurusta (vaikka se kuulostaaki pelottavalta välillä lol) ja siitä et se ei ihmettele sitä et ku oon tämmöne goofy :D Sit se on myös usein hirveen fiksu mistä tykkään kans vaikka se saaki mut aina tuntee itteni tosi tyhymäksi</p><p>Onko hän unelmiesi kumppani?</p><p>-No joo kai? :D</p><p>Mikä on ihaninta mitä hän on tehnyt?</p><p>-Se autto mua ku mulla oli paniikkikohtaus ja se myös sano et "Jes! Vihdoinkin" kun kerroin sille et pääsen jossakin vaiheessa psykiatriselle sairaanhoitajalle puhuu mun asioista :')</p><p>Mitä hän sanoi viimeksi?</p><p>-"O no"</p><p>Entä sinä hänelle?</p><p>-Selitin kuinka mun pikkuveli levitti vessapaperirullan levälleen pitkin poikin</p><p>Jaatteko samanlaisia arvoja?</p><p>-No siis joo aikalailla ainaski mitä tähän mennessä oon huomannu. Uskonarvot on erit ku oon ite vanhoillislestadiolainen mut se taas ei usko mihinkään mut se onneksi hyväksyy kaikki uskomukset ja uskonnot :'D</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Oletko...</p><p>() käynyt hänellä</p><p>() kertonut tunteistasi hälle</p><p>(x) entä jollekin muulle</p><p>(/) suunnitellut tunteistasi kertomista (ehkä joskus jos saan selkeitä merkkejä siitä et mitä se musta aattelee...)</p><p>() itkenyt hänen takiansa</p><p>(x) nauranut hänen vitseilleen</p><p>() inhonnut häntä</p><p>(x) unelmoinut hänestä</p><p></p><p>Mitä olette tehneet ihastuksesi kanssa?</p><p>(x) moikanneet</p><p>(x) hyvästelleet</p><p>() tanssineet</p><p>()... Kaksin</p><p>(x) nauraneet</p><p>(x) valittaneet (lmao lähinnä minä mut on sekin joistakin asioista valittanu mulle haha)</p><p>(/) itkeneet (minä taas... kahdesti)</p><p>(x) valvoneet (no siis snäpättiin aika pitkään :D)</p><p>() saunoneet</p><p>() uineet</p><p>()... Kaksin</p><p>() leikkineet</p><p>() matkustaneet</p><p>() siivonneet</p><p>() tavanneet toistenne vanhemmat</p><p>() unelmoineet tulevaisuudesta</p><p>(x) opiskelleet</p><p>() nähneet vapaa-ajalla</p><p>() käyneet kaupassa</p><p>(x) syöneet</p><p>(x)... samaa ruokaa (koulun ruokalassa xD)</p><p>()... toistenne käsistä</p><p>() tehneet ruokaa</p><p>() kätelleet</p><p>() pitäneet toisianne kädestä</p><p>(x) katsoneet toisianne silmiin</p><p>() halanneet</p><p>() pussanneet</p><p>() suudelleet</p><p>() painineet</p><p>() harrastaneet seksiä</p><p></p><p>Onko hän...</p><p>(x) pitkä</p><p>() pätkä</p><p>() keskimittainen</p><p>() hauskuuttaja</p><p>(x) vakava</p><p>(x) kekseliäs</p><p>(/) huolehtivainen</p><p>() ilkeä</p><p>(x) läpänheittäjä</p><p>() suorastaan hurmuri</p><p>() kaunis</p><p>(x) söpö</p><p>() maailman ihanin</p><p>() komea</p><p>(x) ihan ok</p><p>(x) nuorempi</p><p>() vanhempi</p><p></p><p></p><p>Ikäeronne:</p><p>(x) olette samanikäisiä (se on pari kk nuorempi ku mää)</p><p>() alle vuosi</p><p>() 1-2 vuotta</p><p>() 3-4 vuotta</p><p>() 5 vuotta tai enemmän</p><p></p><p>Miten usein...</p><p></p><p>Näette?</p><p>-Arkipäivisin koulussa</p><p></p><p>Soittelette?</p><p>-Ei ollenkaan :D</p><p></p><p>Viestittelette? (Snapchat lasketaan myös, jos juttelee siellä)</p><p>-No siis 1-3 krt viikossa? Se ei oo kovin puhelias snäpissä ja vastaaki ehkä kymmenen tunnin välein jos sillonkaa xD</p><p></p><p>Moikkaatte?</p><p>-Arkipäivisin koulussa :D</p><p></p><p>Ikävöit häntä?</p><p>-Aika monesti</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Te olette toisillenne:</p><p>() tuntemattomia</p><p>() moikkaustuttuja</p><p>(x) kavereita (ainakin luulisin niin :') En tiedä mitä se aattelee)</p><p>() säätöjä</p><p>() ystäviä</p><p>() seurustelukumppaneita</p><p>() jotakin muuta, mitä?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 136761, member: 16"] Vähän vanha keskustelu mut haluun vastata tähän xD Don't mind me lol Ikäsi? -16 Hänen ikänsä? -16 Kauanko olet tuntenut hänet? -Ööö viime syksystä asti On Hän ensimmäinen ihatuksesi? -Ei ole Kauanko olet tykännyt hänestä? -Ehkä jotain 4kk? Tunnetteko irl? -Joo Missä tapasitte ensimmäisen kerran? -Koulussa Miten tutustuitte? -No siis mun kaveri tutustu häneen ja hänen kaveriin ja mää sit hänen kaverinsa kanssa tein muutaman kerran ryhmätöitä :D Et siis mää tulin vähän niinku mun kaverin kylkiäisenä siihen porukkaan lol Mistä asioista tykkäät hänessä? -En ainaskaan kovin montaa asiaa keksi joista en tykkäis (vaikka niitäkin on toki) mut erityisesti tykkään sen hymystä ja naurusta (vaikka se kuulostaaki pelottavalta välillä lol) ja siitä et se ei ihmettele sitä et ku oon tämmöne goofy :D Sit se on myös usein hirveen fiksu mistä tykkään kans vaikka se saaki mut aina tuntee itteni tosi tyhymäksi Onko hän unelmiesi kumppani? -No joo kai? :D Mikä on ihaninta mitä hän on tehnyt? -Se autto mua ku mulla oli paniikkikohtaus ja se myös sano et "Jes! Vihdoinkin" kun kerroin sille et pääsen jossakin vaiheessa psykiatriselle sairaanhoitajalle puhuu mun asioista :') Mitä hän sanoi viimeksi? -"O no" Entä sinä hänelle? -Selitin kuinka mun pikkuveli levitti vessapaperirullan levälleen pitkin poikin Jaatteko samanlaisia arvoja? -No siis joo aikalailla ainaski mitä tähän mennessä oon huomannu. Uskonarvot on erit ku oon ite vanhoillislestadiolainen mut se taas ei usko mihinkään mut se onneksi hyväksyy kaikki uskomukset ja uskonnot :'D Oletko... () käynyt hänellä () kertonut tunteistasi hälle (x) entä jollekin muulle (/) suunnitellut tunteistasi kertomista (ehkä joskus jos saan selkeitä merkkejä siitä et mitä se musta aattelee...) () itkenyt hänen takiansa (x) nauranut hänen vitseilleen () inhonnut häntä (x) unelmoinut hänestä Mitä olette tehneet ihastuksesi kanssa? (x) moikanneet (x) hyvästelleet () tanssineet ()... Kaksin (x) nauraneet (x) valittaneet (lmao lähinnä minä mut on sekin joistakin asioista valittanu mulle haha) (/) itkeneet (minä taas... kahdesti) (x) valvoneet (no siis snäpättiin aika pitkään :D) () saunoneet () uineet ()... Kaksin () leikkineet () matkustaneet () siivonneet () tavanneet toistenne vanhemmat () unelmoineet tulevaisuudesta (x) opiskelleet () nähneet vapaa-ajalla () käyneet kaupassa (x) syöneet (x)... samaa ruokaa (koulun ruokalassa xD) ()... toistenne käsistä () tehneet ruokaa () kätelleet () pitäneet toisianne kädestä (x) katsoneet toisianne silmiin () halanneet () pussanneet () suudelleet () painineet () harrastaneet seksiä Onko hän... (x) pitkä () pätkä () keskimittainen () hauskuuttaja (x) vakava (x) kekseliäs (/) huolehtivainen () ilkeä (x) läpänheittäjä () suorastaan hurmuri () kaunis (x) söpö () maailman ihanin () komea (x) ihan ok (x) nuorempi () vanhempi Ikäeronne: (x) olette samanikäisiä (se on pari kk nuorempi ku mää) () alle vuosi () 1-2 vuotta () 3-4 vuotta () 5 vuotta tai enemmän Miten usein... Näette? -Arkipäivisin koulussa Soittelette? -Ei ollenkaan :D Viestittelette? (Snapchat lasketaan myös, jos juttelee siellä) -No siis 1-3 krt viikossa? Se ei oo kovin puhelias snäpissä ja vastaaki ehkä kymmenen tunnin välein jos sillonkaa xD Moikkaatte? -Arkipäivisin koulussa :D Ikävöit häntä? -Aika monesti Te olette toisillenne: () tuntemattomia () moikkaustuttuja (x) kavereita (ainakin luulisin niin :') En tiedä mitä se aattelee) () säätöjä () ystäviä () seurustelukumppaneita () jotakin muuta, mitä? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Ihastus/seurustelugallup! (Idea demistä)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja