Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
ihmettelen suuresti miten (tw)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Poistettukäyttäjänimi431" data-source="post: 57483" data-attributes="member: 431"><p>Oon kyl ylpee susta, et oot huonoista lähtökohdista huolimatta päässy noin pitkälle. Voimia sulle, et jaksat kavuta vielä pidemmälle! :)</p><p></p><p>Ite en oikein voi (vielä!) kertoa mun selviytymistarinaa, ku tuntuu et oon tällä hetkellä syvemmällä tota mun itsetuhosta käyttäytymistä, ku mitä oon koskaan ollu. Tai siis just et menee alkoholia tosi paljon ja sen takia sattuu ja tapahtuu jos ja mitä, mikä johtaa siihen et menee taas lisää alkoholia... Tänään päätin et pakko lopettaa juominen kyl kokonaan (ainaki yksin ollessa), ku se on tosiaan lähteny niin pahasti lapasesta ja aiheuttanu mulle niin paljon vaaratilanteita täs lähiaikoina... Mut saa nyt nähä et onnistunko. Yksinäisyys tosiaan vahvasti ajaa tätä mun käyttäytymistä, mut sit taas mul ei oo oikein voimia eikä keinoja lähtee tutustumaankaan ihmisiin muuten ku just alkoholin alasena.. Pitäis varmaan vaan opetella sietämään sitä yksinäsyyttä, mut helpommin sanottu ku tehty.. Sen lisäks ku oon niin paljon yksin nii mul ei oikeen riitä tekeminen kotona ja sit senki takii tulee juotuu ku ei pää kestä odottaa sitä et koska pääsee takas nukkumaan. Tällä menolla varmaan tapatan itteni vielä tällä mun sekoilulla. D:</p><p></p><p>Käyn siis kyl terapiassa kerran viikossa ja näin, mut ei se tunnu oikeen pitävän mua pinnalla. Oon yrittäny käydä Vamoksella (semmonen matalan kynnyksen paikka), mut seki on ollu niin paljon etänä ton koronan takii, et en oikeen koe et oisin sielläkään päässy oikeesti sosialisoimaan. Mul on vähän semmonen olo et oon vähän keinoton ton mun tilanteen kanssa. Tai joo, mul on mun tulpat mut ne ei tosiaan valitettavasti aja ihan samaa asiaa, ku oikeet ihmiset.</p><p></p><p>No jaa, ehkä se aurinko paistaa joku päivä tähänki risukasaan. :')</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Poistettukäyttäjänimi431, post: 57483, member: 431"] Oon kyl ylpee susta, et oot huonoista lähtökohdista huolimatta päässy noin pitkälle. Voimia sulle, et jaksat kavuta vielä pidemmälle! :) Ite en oikein voi (vielä!) kertoa mun selviytymistarinaa, ku tuntuu et oon tällä hetkellä syvemmällä tota mun itsetuhosta käyttäytymistä, ku mitä oon koskaan ollu. Tai siis just et menee alkoholia tosi paljon ja sen takia sattuu ja tapahtuu jos ja mitä, mikä johtaa siihen et menee taas lisää alkoholia... Tänään päätin et pakko lopettaa juominen kyl kokonaan (ainaki yksin ollessa), ku se on tosiaan lähteny niin pahasti lapasesta ja aiheuttanu mulle niin paljon vaaratilanteita täs lähiaikoina... Mut saa nyt nähä et onnistunko. Yksinäisyys tosiaan vahvasti ajaa tätä mun käyttäytymistä, mut sit taas mul ei oo oikein voimia eikä keinoja lähtee tutustumaankaan ihmisiin muuten ku just alkoholin alasena.. Pitäis varmaan vaan opetella sietämään sitä yksinäsyyttä, mut helpommin sanottu ku tehty.. Sen lisäks ku oon niin paljon yksin nii mul ei oikeen riitä tekeminen kotona ja sit senki takii tulee juotuu ku ei pää kestä odottaa sitä et koska pääsee takas nukkumaan. Tällä menolla varmaan tapatan itteni vielä tällä mun sekoilulla. D: Käyn siis kyl terapiassa kerran viikossa ja näin, mut ei se tunnu oikeen pitävän mua pinnalla. Oon yrittäny käydä Vamoksella (semmonen matalan kynnyksen paikka), mut seki on ollu niin paljon etänä ton koronan takii, et en oikeen koe et oisin sielläkään päässy oikeesti sosialisoimaan. Mul on vähän semmonen olo et oon vähän keinoton ton mun tilanteen kanssa. Tai joo, mul on mun tulpat mut ne ei tosiaan valitettavasti aja ihan samaa asiaa, ku oikeet ihmiset. No jaa, ehkä se aurinko paistaa joku päivä tähänki risukasaan. :') [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
ihmettelen suuresti miten (tw)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja