Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ihmiset tuomitaan/leimataan helposti yhden virheen takia
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="PinkkiHuppari" data-source="post: 93799" data-attributes="member: 112"><p>Kiitos, kun jaksoit kirjottaa näin pitkästi. Tää sai ajattelemaan enemmän. Varsinkin nää seksuaalirikokset on tosi vaikeita juttuja tai lähinnä silloin, kun niistä ei ole konkreettisia todisteita. Välillä, kun on ollut niitä juttuja, että jotakin henkilöä on syytetty ja sitten on selvinnyt, että hän ei ole ehkä tehnytkään oikeasti mitään jne. Ehkä senkin takia ajattelin, että Roope olisi jotenkin oikeasti oppinut ja pahoillaan, koska lopulta myönsi tekonsa ja on ollut siitä ilmeisesti aika avoin ainakin somessa</p><p>ja vaikuttanut siltä, että haluaa edistää näitä asioita ja lisätä tietoisuutta. </p><p></p><p>Myös se, että on olemassa paljon niitä valittajia ja ihmisiä jotka vastustaa näitä lakimuutoksia ja luulee, että nyt miehiä taas jotenkin sorretaan tms. Ja Roope on taas pitänyt lakimuutosta hyvänä ja se sai mut ajatteleen, että ehkä hän oikeesti on ihan vilpittömästi hyväntahtoinen, mutta eihän sitä tietenkään ikinä tiedä ihmisten oikeita tarkoitusperiä. </p><p></p><p>Myös se on ollut mulle aina vaikeeta ajatella, että ihminen syntyisi pahana, eikä voisi muuttua ja oon jotenkin ajatellut, että pahoille teoille on aina joku syy tai, että joku asia on ajanut ihmisen siihen tilaan, että hän on tehnyt sen. Okei, kaikki psykopaatit ja sosiopaatit on erikseen ja tiedän, että he eivät varsinaisesti voi koskaan muuttua, mutta muuten ajattelen (tai ainakin ajattelin), että ihmiset voi muuttua. </p><p></p><p>En sit tiiä, ehkä oon jollain tapaa liian sinisilmäinen ja noh, onhan mun ajatusmaailma aika sekava, kun samaan aikaan inhoon olla ihminen ja silti yritän ymmärtää kaikkia ja olla hyvä ihminen, mutta lopulta kuitenkin oon aina ihan sekasin omien ajatusten kanssa. ':D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PinkkiHuppari, post: 93799, member: 112"] Kiitos, kun jaksoit kirjottaa näin pitkästi. Tää sai ajattelemaan enemmän. Varsinkin nää seksuaalirikokset on tosi vaikeita juttuja tai lähinnä silloin, kun niistä ei ole konkreettisia todisteita. Välillä, kun on ollut niitä juttuja, että jotakin henkilöä on syytetty ja sitten on selvinnyt, että hän ei ole ehkä tehnytkään oikeasti mitään jne. Ehkä senkin takia ajattelin, että Roope olisi jotenkin oikeasti oppinut ja pahoillaan, koska lopulta myönsi tekonsa ja on ollut siitä ilmeisesti aika avoin ainakin somessa ja vaikuttanut siltä, että haluaa edistää näitä asioita ja lisätä tietoisuutta. Myös se, että on olemassa paljon niitä valittajia ja ihmisiä jotka vastustaa näitä lakimuutoksia ja luulee, että nyt miehiä taas jotenkin sorretaan tms. Ja Roope on taas pitänyt lakimuutosta hyvänä ja se sai mut ajatteleen, että ehkä hän oikeesti on ihan vilpittömästi hyväntahtoinen, mutta eihän sitä tietenkään ikinä tiedä ihmisten oikeita tarkoitusperiä. Myös se on ollut mulle aina vaikeeta ajatella, että ihminen syntyisi pahana, eikä voisi muuttua ja oon jotenkin ajatellut, että pahoille teoille on aina joku syy tai, että joku asia on ajanut ihmisen siihen tilaan, että hän on tehnyt sen. Okei, kaikki psykopaatit ja sosiopaatit on erikseen ja tiedän, että he eivät varsinaisesti voi koskaan muuttua, mutta muuten ajattelen (tai ainakin ajattelin), että ihmiset voi muuttua. En sit tiiä, ehkä oon jollain tapaa liian sinisilmäinen ja noh, onhan mun ajatusmaailma aika sekava, kun samaan aikaan inhoon olla ihminen ja silti yritän ymmärtää kaikkia ja olla hyvä ihminen, mutta lopulta kuitenkin oon aina ihan sekasin omien ajatusten kanssa. ':D [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ihmiset tuomitaan/leimataan helposti yhden virheen takia
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja