Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ihmiset tuomitaan/leimataan helposti yhden virheen takia
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 93850" data-attributes="member: 34"><p>Mulle tuli tästä nyt vaan jotenkin se mieleen kans että seksuaalirikos on eri asia kuin mikään varastaminen. Tietysti varastaminen on myös aina todella paskasti tehty mutta se on eri asia ja monelle voi käydä niin ikään kuin vahingossa että ajautuu sille tielle. Mut tosiaa seksuaalirikolliset vaatii kyllä hoitoa. Tai siis että en pidä sitä normaalina tekona. Tosin vaikea enää sanoa mikä on normaalia ja mikä ei. Niinhän sitä sanotaan että seksuaalinen ahdistelu on väärin mutta totta puhuen en osaa oikein itse ajatella asiaa.sattuneesta syystä. Tietenkin itse ahdistelua kokeneena tiedän miltä se tuntuu ja tiedän että se aiheuttaa ällötystä, pelkoa, paljon tunteita joita on vaikea jotenki edes ymmärtää itsekään. Se hämmentää ja saa tuntemaan itsensä arvottomaks. Mutta sitten taas kun tosiaan tuntee itse niitä ahdistelijoita niin ei enää tiedä että mistä kaikes on kyse. Voiko asian hoitaa pelkällä sovittelulla esim anteeksipyyntö ja asian sopiminen vai pitäiskö tekijä Saada johonkin hoitoon koska ei tollane oo normaalia vai mistä helvetistä on kyse siinä. Onko tekijöitä ahdisteltu itseään vai mistä se johtuu. Eikö niitä vaan kiinnosta. Tbh oon ite täysin neuvoton tän asian edessä. Kuten sanottu tiedän hyvin miltä se ahdistelu ja häirintä tuntuu, sekä fyysisesti muhun on koskettu tavalla joka toi ällöttävän olon (tosin en sanonut ei) ja myös sanallisesti mulle on lähetetty viestejä jotka oli niin seksuaalisia että melkein oksennus lens. Tiedän mitä se on. En vaan osaa suhtautua siihen. Koen raivoa niitä tyyppejä kohtaan mutta sitten kun on kyse tutusta niin ei enää tiedä mitä ajatella. Ei tiedä enää miten suhtautua mihinkään. Sama homma väkivallan ja väkivallan uhan kanssa. Kun kokee tai näkee väkivallan uhkaa perheenjäsenen taholta niin ei vaan tiedä mitä ajatella mistään: syistä, hoidosta,luottamuksest, siitä ihmisestä, mitä itse on tehnyt, eikö oo yrittänyt auttaa tarpeeksi,auttaako asiaan mikään ja jos auttaa niin miksi siltikään luottaisi enää koskaan. Myös eräälle tutulle kävi niin että sen isä uhkas sitä väkivallalla ja syy oli ilmeisesti vain se että oli ryypännyt aivan saatanasti joten pää oli sekasin ja ilmeisesti asia sovittiin? Tosta noin vaan? Ite en oikeen enää ymmärrä kehen täs voi luottaa.</p><p></p><p>Jjooooo. Helppo sanoa että se ja se on väärin mutta miks sitte kaikki on kykeneviä kauheuksiin. Tai en tiiä onko. Mikä on normaalia ja mikä ei. Ahdistelijoita on niin älyttömän paljon väestöstä että tuntui että vähintään puolet niin onko oikeasti niin moni päästään totaalisen sekaisin vai onko se sittenkin ihan normaalia?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 93850, member: 34"] Mulle tuli tästä nyt vaan jotenkin se mieleen kans että seksuaalirikos on eri asia kuin mikään varastaminen. Tietysti varastaminen on myös aina todella paskasti tehty mutta se on eri asia ja monelle voi käydä niin ikään kuin vahingossa että ajautuu sille tielle. Mut tosiaa seksuaalirikolliset vaatii kyllä hoitoa. Tai siis että en pidä sitä normaalina tekona. Tosin vaikea enää sanoa mikä on normaalia ja mikä ei. Niinhän sitä sanotaan että seksuaalinen ahdistelu on väärin mutta totta puhuen en osaa oikein itse ajatella asiaa.sattuneesta syystä. Tietenkin itse ahdistelua kokeneena tiedän miltä se tuntuu ja tiedän että se aiheuttaa ällötystä, pelkoa, paljon tunteita joita on vaikea jotenki edes ymmärtää itsekään. Se hämmentää ja saa tuntemaan itsensä arvottomaks. Mutta sitten taas kun tosiaan tuntee itse niitä ahdistelijoita niin ei enää tiedä että mistä kaikes on kyse. Voiko asian hoitaa pelkällä sovittelulla esim anteeksipyyntö ja asian sopiminen vai pitäiskö tekijä Saada johonkin hoitoon koska ei tollane oo normaalia vai mistä helvetistä on kyse siinä. Onko tekijöitä ahdisteltu itseään vai mistä se johtuu. Eikö niitä vaan kiinnosta. Tbh oon ite täysin neuvoton tän asian edessä. Kuten sanottu tiedän hyvin miltä se ahdistelu ja häirintä tuntuu, sekä fyysisesti muhun on koskettu tavalla joka toi ällöttävän olon (tosin en sanonut ei) ja myös sanallisesti mulle on lähetetty viestejä jotka oli niin seksuaalisia että melkein oksennus lens. Tiedän mitä se on. En vaan osaa suhtautua siihen. Koen raivoa niitä tyyppejä kohtaan mutta sitten kun on kyse tutusta niin ei enää tiedä mitä ajatella. Ei tiedä enää miten suhtautua mihinkään. Sama homma väkivallan ja väkivallan uhan kanssa. Kun kokee tai näkee väkivallan uhkaa perheenjäsenen taholta niin ei vaan tiedä mitä ajatella mistään: syistä, hoidosta,luottamuksest, siitä ihmisestä, mitä itse on tehnyt, eikö oo yrittänyt auttaa tarpeeksi,auttaako asiaan mikään ja jos auttaa niin miksi siltikään luottaisi enää koskaan. Myös eräälle tutulle kävi niin että sen isä uhkas sitä väkivallalla ja syy oli ilmeisesti vain se että oli ryypännyt aivan saatanasti joten pää oli sekasin ja ilmeisesti asia sovittiin? Tosta noin vaan? Ite en oikeen enää ymmärrä kehen täs voi luottaa. Jjooooo. Helppo sanoa että se ja se on väärin mutta miks sitte kaikki on kykeneviä kauheuksiin. Tai en tiiä onko. Mikä on normaalia ja mikä ei. Ahdistelijoita on niin älyttömän paljon väestöstä että tuntui että vähintään puolet niin onko oikeasti niin moni päästään totaalisen sekaisin vai onko se sittenkin ihan normaalia? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ihmiset tuomitaan/leimataan helposti yhden virheen takia
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja