Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ikäero
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Mursuilijaa" data-source="post: 111504" data-attributes="member: 213"><p>Vastasin nyt kuitenkin "joo", mutta enhän minä ole muita millään tavalla tuomitsemaan :3 </p><p></p><p>Olen sitä mieltä, että tässä iässä kehitys on niin paljon eri tasolla, että en ymmärrä miten tuo voisi toimia, satuttamatta toista. Vanhemmalla pojalla todennäköisesti seksi mielessä. Kyseenalaistan jopa yhdeksäs-ja seiskaluokkalaisten väliset suhteet. Saati nyt täytyy ajatella, että toinen on vielä pari vuotta yläasteella ja toinen aloittaa jo toista vuottaan toisella asteella. </p><p></p><p>Ikäerolla ei enää aikuisena ole läheskään niin paljoa merkitystä, sillä molemmat osapuolet ovat kehitykseltään samalla tasolla, sekä todennäköisesti odottavat samoja asioita (perheen perustaminen, seksi, hienot ravintolat, työpaikkojen bileet yms yms esimerkkeinä) parisuhteeltaan. </p><p></p><p>En tietenkään sano, etteikö tuo voisi toimia. Kuitenkin hieman varauksella katsoisin, sillä poika on suhteessa paljon vanhempi. Sekä kysyisin kysymyksen: "Miksi hän ei etsi oman ikäistänsä (+-1vuosi) seuraa?". </p><p></p><p>Itse olen syntynyt 05 (vaikka tyttö olenkin), enkä todellakaan näe 08 mitenkään seksuaalisesti puoleensa vetävinä D: Elämäntilanteet ovat todella erilaiset... </p><p></p><p>Mutta, rakkaus on rakkautta. Pysykää jokainen turvassa ja sellaisissa suhteissa, joissa tunnette olevanne tasavertaisia <3 Tuollainen suhde voi toimia... muistakaa kuitenkin pysyä aina hieman varuillaan, sekä kuunnella omaa itseänne ja sitä mitä haluatte tehdä ja mitä ette! :3 <3</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mursuilijaa, post: 111504, member: 213"] Vastasin nyt kuitenkin "joo", mutta enhän minä ole muita millään tavalla tuomitsemaan :3 Olen sitä mieltä, että tässä iässä kehitys on niin paljon eri tasolla, että en ymmärrä miten tuo voisi toimia, satuttamatta toista. Vanhemmalla pojalla todennäköisesti seksi mielessä. Kyseenalaistan jopa yhdeksäs-ja seiskaluokkalaisten väliset suhteet. Saati nyt täytyy ajatella, että toinen on vielä pari vuotta yläasteella ja toinen aloittaa jo toista vuottaan toisella asteella. Ikäerolla ei enää aikuisena ole läheskään niin paljoa merkitystä, sillä molemmat osapuolet ovat kehitykseltään samalla tasolla, sekä todennäköisesti odottavat samoja asioita (perheen perustaminen, seksi, hienot ravintolat, työpaikkojen bileet yms yms esimerkkeinä) parisuhteeltaan. En tietenkään sano, etteikö tuo voisi toimia. Kuitenkin hieman varauksella katsoisin, sillä poika on suhteessa paljon vanhempi. Sekä kysyisin kysymyksen: "Miksi hän ei etsi oman ikäistänsä (+-1vuosi) seuraa?". Itse olen syntynyt 05 (vaikka tyttö olenkin), enkä todellakaan näe 08 mitenkään seksuaalisesti puoleensa vetävinä D: Elämäntilanteet ovat todella erilaiset... Mutta, rakkaus on rakkautta. Pysykää jokainen turvassa ja sellaisissa suhteissa, joissa tunnette olevanne tasavertaisia <3 Tuollainen suhde voi toimia... muistakaa kuitenkin pysyä aina hieman varuillaan, sekä kuunnella omaa itseänne ja sitä mitä haluatte tehdä ja mitä ette! :3 <3 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Ikäero
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja