Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ilmaisen epäsuositun mielipiteeni ja järjestän varmaan sodan
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Mandalay" data-source="post: 7221" data-attributes="member: 23"><p>Ite oon muslimi ja oon saanut sen käsityksen että muslimien keskuudessa on ihan yleistä uskoa Koraanin 6 päivän tarkoittavan päivien sijaan kuutta eri "luomisen vaihetta" eli pidempää ajanjaksoa päivien sijaan ja muutenkin Koraanissa on paljon evoluutioteorian kanssa yhteensopivia katkelmia, joten monet uskoo samaan aikaan evoluutioon, alkuräjähdykseen ja Jumalaan. Itsekin uskon tieteen löydösten olevan totta ja evoluutioteoriaa myös pidän tämän ajan tietämyksen mukaan pätevimpänä mitä löytyy, mutta uskon evoluution (ja muidenkin tieteen lakien) olevan silti täysin Jumalan ohjaamaa ja aikaansaamaa, ja Koraania lukemalla oon vaan saanut vahvistusta tästä, kun siellä on paljon nykytieteen kanssa käsi kädessä kulkevaa infoa jota ei vielä Muhammadin (saas) aikana edes tiedetty.</p><p></p><p>Toki on paljon niitäkin jotka kiistää tieteen näkökulman ihan täysin, mutta tätä pidän vähintäänkin sokeana ajattelutapana ja veikkaan että kyse on jonkinlaisesta aivopesusta tai siitä että kokee sen hyökkäyksenä omaa uskoa vastaan eikä edes "halua" ajatella muita teorioita. Kuitenkin muakin tosissaan kummastuttaa miten niin monilla tuntuu olevan ajatus siitä että luominen ja tiede olisi jotenkin ristiriidassa keskenään, kun minusta on ihan luontevaa uskoa molempiin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mandalay, post: 7221, member: 23"] Ite oon muslimi ja oon saanut sen käsityksen että muslimien keskuudessa on ihan yleistä uskoa Koraanin 6 päivän tarkoittavan päivien sijaan kuutta eri "luomisen vaihetta" eli pidempää ajanjaksoa päivien sijaan ja muutenkin Koraanissa on paljon evoluutioteorian kanssa yhteensopivia katkelmia, joten monet uskoo samaan aikaan evoluutioon, alkuräjähdykseen ja Jumalaan. Itsekin uskon tieteen löydösten olevan totta ja evoluutioteoriaa myös pidän tämän ajan tietämyksen mukaan pätevimpänä mitä löytyy, mutta uskon evoluution (ja muidenkin tieteen lakien) olevan silti täysin Jumalan ohjaamaa ja aikaansaamaa, ja Koraania lukemalla oon vaan saanut vahvistusta tästä, kun siellä on paljon nykytieteen kanssa käsi kädessä kulkevaa infoa jota ei vielä Muhammadin (saas) aikana edes tiedetty. Toki on paljon niitäkin jotka kiistää tieteen näkökulman ihan täysin, mutta tätä pidän vähintäänkin sokeana ajattelutapana ja veikkaan että kyse on jonkinlaisesta aivopesusta tai siitä että kokee sen hyökkäyksenä omaa uskoa vastaan eikä edes "halua" ajatella muita teorioita. Kuitenkin muakin tosissaan kummastuttaa miten niin monilla tuntuu olevan ajatus siitä että luominen ja tiede olisi jotenkin ristiriidassa keskenään, kun minusta on ihan luontevaa uskoa molempiin [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Ilmaisen epäsuositun mielipiteeni ja järjestän varmaan sodan
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja