Työ Inhoan mun työkavereita enkä tiedä mitä tehdä asialle

Liittynyt
12.8.2021
Viestejä
905
Reaktioarvo
826
Homman nimi on siis se, että oon ollut nyt 2 kk kesätöissä ja mulla on vielä yli 1 kk jäljellä. Meitä on mun lisäkseni 2 täällä. Nää kaks on keskenään ihan sodassa ja kaikki tauot on näiden kahden tappelua. Meillä menee usein myös ylitöiks sen takia, että nuo jäävät johonkin inttämään jostain aivan samantekevästä asiasta eikä me päästä eteenpäin töissä sen vuoksi.

Nyt ne on alkaneet vetää mua mukaan tähän draamaansa. Mulle tullaan puhumaan paskaa siitä toisesta ja toinen sano tänään että mä oon hänelle kuin oma tytär, oonhan hänen puolella tässä ja niin pois päin. Lisäks tää tyttärekseen mua kutsunut tulee tosi iholle, kyselee henkilökohtaisia, halailee ja lääppii, mikä tuntuu musta todella ahdistavalta.

En tiedä miten oikeasti kestän tätä. Täällä on ohjeistuksena tehdä työt yhdessä eikä tän vuoksi esim taukojen pitäminen eri aikaan onnistu. Nuo 2 muuta on myös vakituisia työntekijöitä, niin en tiedä saako esimieskään tälle juuri mitään tehtyä.

Meen myöskin usein ihan sekaisin työtehtävissä, koska nää antavat keskenään ristiriitaisia ohjeita samasta asiasta. Esimerkiksi ensin mulle sanottiin että perjantaisin ei pestä lattioita ellei oo näkyvää likaa ja toisen mielestä ne taas tulee pestä ihan jokaisena päivänä.

Aaargh voisko tää kesä vain loppua jo
 
Ylös Pohja