Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Irvikisun syvällisiä pohdintoja ajasta ja muusta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 122477" data-attributes="member: 34"><p>En mielelläni lueskele tämmöisiä sinänsä (koska se on turhaa?) Mutta pakko kommentoida miten itse olen ajatellut nykyään tätä. Eli siis aikaahan ei sinänsä ole olemassa, sehä on vaan käsite. Tai? Nii? Lisäksi on se teoria että jotenkin menneisyys, nykyisyys ja tuleva on kaikki samaa, tai tapahtuu jotenkin samaan aikaan? En tiedä. Mutta jokin tuollainen teoria on olemassa. Sitten taas tietenkin aika on meille "tärkeää" täällä kun mitataan asioita ja sovitaan että ollaan siellä ja siellä sillon ja sillon sovitaan tapaamisii jne. Mutta sitten kun kuollaan ja mennään taivaaseen (ainaski jos matt fraseria on uskominen) niin siellä ei tietenkään ole aikaa eikä ikää silleen samalla tavalla. Ja siis se mitä oon kuullu niin just se et kun siellä ei oo aikaa niin se ei tunnu mitenkään pitkältä ajalta kun "venaat" että joku sun läheinen tulee kans sinne chillailemaan. En kyl osaa kuvitella milt se tuntuu :D ja siis tietenkin (kuulemma, taas) sä voit koska tahansa vierailla missä tahansa ja nähdä sun läheiset täällä tässä maailmassa, joten et sä varmaan niitä silleen kaipaakaan siellä taivaassa :D kun voit vierailla aina niiden luona. Joo en tiedä ja siis meniköhän tää nyt vähän sivuraiteellekin mutta joo.</p><p></p><p>Ja mistä sitä tietää kuka on oikeessa. Mut jokin saa mut kyl uskoo et esim Matt saattais olla jopa oikeilla jäljillä 🤔 eli basically miten vois ajatella niin aikaa ei oikeestaan oo olemassa?? Mutta???? I don't know..........</p><p></p><p></p><p>Ja sitten! Time slips?????????? Jos ne tarinat on oikeesti totta niin mitä vittua nyt taas.</p><p></p><p>Njoo en ymmärrä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 122477, member: 34"] En mielelläni lueskele tämmöisiä sinänsä (koska se on turhaa?) Mutta pakko kommentoida miten itse olen ajatellut nykyään tätä. Eli siis aikaahan ei sinänsä ole olemassa, sehä on vaan käsite. Tai? Nii? Lisäksi on se teoria että jotenkin menneisyys, nykyisyys ja tuleva on kaikki samaa, tai tapahtuu jotenkin samaan aikaan? En tiedä. Mutta jokin tuollainen teoria on olemassa. Sitten taas tietenkin aika on meille "tärkeää" täällä kun mitataan asioita ja sovitaan että ollaan siellä ja siellä sillon ja sillon sovitaan tapaamisii jne. Mutta sitten kun kuollaan ja mennään taivaaseen (ainaski jos matt fraseria on uskominen) niin siellä ei tietenkään ole aikaa eikä ikää silleen samalla tavalla. Ja siis se mitä oon kuullu niin just se et kun siellä ei oo aikaa niin se ei tunnu mitenkään pitkältä ajalta kun "venaat" että joku sun läheinen tulee kans sinne chillailemaan. En kyl osaa kuvitella milt se tuntuu :D ja siis tietenkin (kuulemma, taas) sä voit koska tahansa vierailla missä tahansa ja nähdä sun läheiset täällä tässä maailmassa, joten et sä varmaan niitä silleen kaipaakaan siellä taivaassa :D kun voit vierailla aina niiden luona. Joo en tiedä ja siis meniköhän tää nyt vähän sivuraiteellekin mutta joo. Ja mistä sitä tietää kuka on oikeessa. Mut jokin saa mut kyl uskoo et esim Matt saattais olla jopa oikeilla jäljillä 🤔 eli basically miten vois ajatella niin aikaa ei oikeestaan oo olemassa?? Mutta???? I don't know.......... Ja sitten! Time slips?????????? Jos ne tarinat on oikeesti totta niin mitä vittua nyt taas. Njoo en ymmärrä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Irvikisun syvällisiä pohdintoja ajasta ja muusta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja