Iski pieni paniikki kun junassa joku oli mennyt paikalleni

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Reaktioarvo
2,354
Tulin vaunuun, suuntasin paikalleni ja joku pikkupoika oli levinnyt siihen limuineen ja karkkeineen. Kysyin sitten satunnaiselta matkustajalta, että onhan tämä vaunu 1. Oli.

Sitten totesin sille pikkupojalle, että painuppa siitä muualle, minun paikkani.

immortalem

Antikristus
Ylläpidon jäsen
Reaktioarvo
5,487
Tulee aina vähän paha mieli häätää ihmisiä pois omalta paikalta. Kerran olin häätämässä yhtä miestä pois paikaltaan, mutta paljastuikin etten osaa lukea ja kyseessä oli täysin väärä paikka (omani oli käytävän toisessa päässä). Hävettää vieläkin.

annimetall

Epävirallinen Viisuselostaja
Reaktioarvo
2,354
Tulee aina vähän paha mieli häätää ihmisiä pois omalta paikalta. Kerran olin häätämässä yhtä miestä pois paikaltaan, mutta paljastuikin etten osaa lukea ja kyseessä oli täysin väärä paikka (omani oli käytävän toisessa päässä). Hävettää vieläkin.
Voi ei D:

Mandalay

kadoksissa
Reaktioarvo
747
Kuljen junassa usein ja jos käy noin niin yleensä meen vaan muualle ja häädän pois vasta jos mun paikka on jonkun muun. Junissa kulkee kuitenkin paljon myös kausikortin omaavia, joilla ei edes ole omaa paikkaa ja muutenkin menen itsekin monesti edes osaksi matkaa ikkunapaikalle yksin jos näyttää tyhjältä ja oma paikka on käytävällä jonkun vieressä. Ei se minusta niin tarkkaa ole! Sitten toki häädän jos joku on mun ikkunapaikalla ja itse joutuisin änkeämään jonkun viereen

Ylös Pohja