Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Isot jalat (D:)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 36628" data-attributes="member: 34"><p>Mun reidet on ihan tosi läskit (luulen et mul jotenki kerääntyy enemmän sinne rasvaa kuin vatsaan) ja ne hankaa yhteen mikä on epämukavan tuntusta mut oon jotenkuten jo tottunut niihin enkä jaksa miettiä niitä jos oon esim uikkareis. Joskus joo, mut oon oikeest nii tottunu että eipä siinä oikeestaan mitään. Tää on niin normaalia mulle, että en jotenki edes tajua että siitä pitäs tehä ongelma. Muutenki oon päässy aika hyvin sinuiks (tällä hetkellä) kehoni kanssa. Joka kerta kun luen esim jotain "näin laihdutat" niin mul tulee automaattisesti ajatus "mutta kun mä en haluu enkä aio laihduttaa, eikä mun tarvi" joten kai oon vähän päässy parempaa suuntaa täs.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 36628, member: 34"] Mun reidet on ihan tosi läskit (luulen et mul jotenki kerääntyy enemmän sinne rasvaa kuin vatsaan) ja ne hankaa yhteen mikä on epämukavan tuntusta mut oon jotenkuten jo tottunut niihin enkä jaksa miettiä niitä jos oon esim uikkareis. Joskus joo, mut oon oikeest nii tottunu että eipä siinä oikeestaan mitään. Tää on niin normaalia mulle, että en jotenki edes tajua että siitä pitäs tehä ongelma. Muutenki oon päässy aika hyvin sinuiks (tällä hetkellä) kehoni kanssa. Joka kerta kun luen esim jotain "näin laihdutat" niin mul tulee automaattisesti ajatus "mutta kun mä en haluu enkä aio laihduttaa, eikä mun tarvi" joten kai oon vähän päässy parempaa suuntaa täs. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Isot jalat (D:)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja