Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Itken ihan joka ikinen päivä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 91207" data-attributes="member: 34"><p>Itse asiassa mulla just sama. Tai et nyt niiku ihan viime aikoina on vasta alkanu tää joka ikinen päivä itkeminen, kun ei mulla aikasemmin sentään näin usein ollu tajuttoman hirvee olo. Ja siis joo on mulla toki muitakin syitä paniikkikohtauksiin yms kuin joku random aversio seksiin mutta kuiteski :D (kävin kylläkin sekasin chatissa juttelemas, saatto auttaa ehk hieman mutta ei nyt niin valtavan paljon)</p><p></p><p>Meitsilläki on puhelinaikoja työntekijän kans mut eehhhh njaa no ehkä se jotain auttaa mutta ei nyt hirveesti. Ja viimeks se sano et yrittäisin käydä joka päivä ulkona nii se auttais mielialaan mutta eipä oo hirveesti sekään auttanut, ehkä se auttaa sen hetken vaa (tosin en ihan joka päivä oo sinne uloskaan päässy mut _melkein_). Tuntuu että eipä tähän auta oikein mikään.. heh. Mut joo jotkut päivät on ehkä vähän parempia ja mulla ainakin taitaa olla silleen että olo pahentuu sillon ku oon yksin mut sit ku äiti ja isä on kotona niin tuntuu että helpottuu vähän. Ooks ite huomannu tämmöstä vai oonko ainoo? Sinänsä loogista varmaa et yksin ollessa se olo on sietämätön mut seurassa ei välttämättä niin sietämätön</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 91207, member: 34"] Itse asiassa mulla just sama. Tai et nyt niiku ihan viime aikoina on vasta alkanu tää joka ikinen päivä itkeminen, kun ei mulla aikasemmin sentään näin usein ollu tajuttoman hirvee olo. Ja siis joo on mulla toki muitakin syitä paniikkikohtauksiin yms kuin joku random aversio seksiin mutta kuiteski :D (kävin kylläkin sekasin chatissa juttelemas, saatto auttaa ehk hieman mutta ei nyt niin valtavan paljon) Meitsilläki on puhelinaikoja työntekijän kans mut eehhhh njaa no ehkä se jotain auttaa mutta ei nyt hirveesti. Ja viimeks se sano et yrittäisin käydä joka päivä ulkona nii se auttais mielialaan mutta eipä oo hirveesti sekään auttanut, ehkä se auttaa sen hetken vaa (tosin en ihan joka päivä oo sinne uloskaan päässy mut _melkein_). Tuntuu että eipä tähän auta oikein mikään.. heh. Mut joo jotkut päivät on ehkä vähän parempia ja mulla ainakin taitaa olla silleen että olo pahentuu sillon ku oon yksin mut sit ku äiti ja isä on kotona niin tuntuu että helpottuu vähän. Ooks ite huomannu tämmöstä vai oonko ainoo? Sinänsä loogista varmaa et yksin ollessa se olo on sietämätön mut seurassa ei välttämättä niin sietämätön [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Itken ihan joka ikinen päivä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja