Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Itken ihan joka ikinen päivä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 91241" data-attributes="member: 34"><p>Äh, on vaikeeta mutta ihan sama. Ei o mun vika jos kaikki seksuaalinen on mun mielestä vähän icky tai saan paniikkikohtauksen siitä. Sitä paitsi ei kai se oo ihmekää näillä kokemuksilla, vaikka ei ookaan niin vakavaa ku raiskaus mutta SILTI. paljon sellasia kokemuksia mitkä on tavallaan rikkonu mun rajoja siitä mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei, esim juurikin se että kosketaan tissei yms. Eihän siihen raiskausta tarvita et tuntuu että on liian ahistavaa. Tosin ei tää oo yhtäkkiä tullu mut voi olla et se on pahentunu se ällötys. Mut on mulla kai aina ollu jotain ällötystä sillee et ei seksuaalisen sisällön kuluttaminen oikee sovi mulle. Välillä niitä saattaa vahingossa nähdä mut ei voi mitään. Se on vähän niiku kauhuleffst ja true crime, ei nekään sovi mulle koska nään painajaisia jne mutta joskus niitä vahingossa sattuu näkee ja se nyt sit on vaan sitä että ei voi midist sille</p><p></p><p>Hmm hmmm</p><p></p><p>Mutta jotain hyvääkin tän ahistuksen keskellä, mua ei ahista ollenkaan että mun entinen ihastus (ilmeisesti) seurustelee. Nyt tuntuu taas että en tykkää siitä ollenkaan eikä mua itkettäny yhtään ku näin kuvan siit sen naisen kanssa. Enemmänkin semmonen indifference et jaa no mikäs siinä eip se mua liikuta kuitenkaan. Vau, aika yllättävää jotenki, vaikka enhän mä nyt sitä oo aatellu pitkään aikaan muutenkaan mut hyvä ettei ne mustasukkaisuuden tunteet heränny siitä kuvastakaan.. hyvä mieli siitä nyt jotenkin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 91241, member: 34"] Äh, on vaikeeta mutta ihan sama. Ei o mun vika jos kaikki seksuaalinen on mun mielestä vähän icky tai saan paniikkikohtauksen siitä. Sitä paitsi ei kai se oo ihmekää näillä kokemuksilla, vaikka ei ookaan niin vakavaa ku raiskaus mutta SILTI. paljon sellasia kokemuksia mitkä on tavallaan rikkonu mun rajoja siitä mikä tuntuu hyvältä ja mikä ei, esim juurikin se että kosketaan tissei yms. Eihän siihen raiskausta tarvita et tuntuu että on liian ahistavaa. Tosin ei tää oo yhtäkkiä tullu mut voi olla et se on pahentunu se ällötys. Mut on mulla kai aina ollu jotain ällötystä sillee et ei seksuaalisen sisällön kuluttaminen oikee sovi mulle. Välillä niitä saattaa vahingossa nähdä mut ei voi mitään. Se on vähän niiku kauhuleffst ja true crime, ei nekään sovi mulle koska nään painajaisia jne mutta joskus niitä vahingossa sattuu näkee ja se nyt sit on vaan sitä että ei voi midist sille Hmm hmmm Mutta jotain hyvääkin tän ahistuksen keskellä, mua ei ahista ollenkaan että mun entinen ihastus (ilmeisesti) seurustelee. Nyt tuntuu taas että en tykkää siitä ollenkaan eikä mua itkettäny yhtään ku näin kuvan siit sen naisen kanssa. Enemmänkin semmonen indifference et jaa no mikäs siinä eip se mua liikuta kuitenkaan. Vau, aika yllättävää jotenki, vaikka enhän mä nyt sitä oo aatellu pitkään aikaan muutenkaan mut hyvä ettei ne mustasukkaisuuden tunteet heränny siitä kuvastakaan.. hyvä mieli siitä nyt jotenkin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Itken ihan joka ikinen päivä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja