Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Itken ihan joka ikinen päivä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 91413" data-attributes="member: 34"><p>No niinpä. Joo siis yleensähän esim teini-ikäiset on sillee et ne ei malta oottaa et pääsee panee jotai tyyppii ja se tuo semmossii positiivisii fiiliksii vaa ja semmost hyvää jännitystä mut.... I'm just saying, mul ei koskaan oo oikee ollu sellast. Enemmänkin just negatiivista fiilistä ja oon niin monta kertaa esim teininäki ollu sillee "eih mä en uskalla seurustella ku sit ois pakko harrastaa seksiä" :D niiku... Mul ei oo koskaan ollu oikeesti hinkua siihen sillee et se ois sellanen mitä tosissaan haluisin. Varmaan just sen ällötyksen takia ja tuskin se nyt niin ihmeellistä on. Mua ahistaa ihan tarpeeks jo nytki ni en tarvii viel konkreettisii seksikokemuksia lisäämää sitä ahistusta, on tarpeeks paha joutua elämään maailmassa jossa seksi on muutenki kaikkialla ja ihmiset ei vaan lakkaa hehkuttamast :D ja sit se kun ollaan sillee "joo toi on häiriö ja siit voi parantuu" öm anteeks ei mul oo mitää tarvetta parantua siitä ja päästä harrastaa seksiä xDDDDDDFFDDDF toki ne ahdistelukokemukset yms vois olla aika ehkä hyvä purkaa mut en kyl haluu oikee puhuu niist ainakaan paljoo tai emt. Vaik onhan ne flashbackit ahistavia. Nojaa emt. En taida jaksaa. Enkä mä usko että se nyt ees sitä ällötystä poistais koska tää on ollu about aina mut ehk joskus vaa lievempää emt</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 91413, member: 34"] No niinpä. Joo siis yleensähän esim teini-ikäiset on sillee et ne ei malta oottaa et pääsee panee jotai tyyppii ja se tuo semmossii positiivisii fiiliksii vaa ja semmost hyvää jännitystä mut.... I'm just saying, mul ei koskaan oo oikee ollu sellast. Enemmänkin just negatiivista fiilistä ja oon niin monta kertaa esim teininäki ollu sillee "eih mä en uskalla seurustella ku sit ois pakko harrastaa seksiä" :D niiku... Mul ei oo koskaan ollu oikeesti hinkua siihen sillee et se ois sellanen mitä tosissaan haluisin. Varmaan just sen ällötyksen takia ja tuskin se nyt niin ihmeellistä on. Mua ahistaa ihan tarpeeks jo nytki ni en tarvii viel konkreettisii seksikokemuksia lisäämää sitä ahistusta, on tarpeeks paha joutua elämään maailmassa jossa seksi on muutenki kaikkialla ja ihmiset ei vaan lakkaa hehkuttamast :D ja sit se kun ollaan sillee "joo toi on häiriö ja siit voi parantuu" öm anteeks ei mul oo mitää tarvetta parantua siitä ja päästä harrastaa seksiä xDDDDDDFFDDDF toki ne ahdistelukokemukset yms vois olla aika ehkä hyvä purkaa mut en kyl haluu oikee puhuu niist ainakaan paljoo tai emt. Vaik onhan ne flashbackit ahistavia. Nojaa emt. En taida jaksaa. Enkä mä usko että se nyt ees sitä ällötystä poistais koska tää on ollu about aina mut ehk joskus vaa lievempää emt [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Itken ihan joka ikinen päivä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja