Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Itken ihan joka ikinen päivä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 91415" data-attributes="member: 34"><p>Ahistaa ja huvittaa muistella ku puhuin joskus sukulaisten kaa jostai seksikokemuksista (pls älkää kysykö miks se oli tosi outoooo :D) ja sit ne oli vähän sillee et nii no sul ei varmaan oo vielä hirveesti kokemusta. Ja sit mul tuli sellanen olo et onks se jotenkin väärin ettei mul oo :D cmon ehkä mä en vaa haluu? Kai mä nyt olisin pystynyt jo tähän ikään mennessä jos mä olisin oikeesti halunnu. Tai no en mä ny tiedä kuinka paljon niit tilaisuuksiikaan on oikeesti edes ollu mut hyvä ettei oo ollukaan ainakaan paljoa. Ja siis.... Ihan ku mä oisin halunnu ees koskaa oikeesti? Se oli vaa nii tosi outoo kuunnella niiden tarinoita eikä niit vaikuttanut ahistavan yhtää vaa ne vaa suhtautu siihen ihan normaalisti ja positiivisesti. Ja samaa aikaa mä kuuntelen siin ja mietin et miten MITEN MITEN MITEN joku voi OIKEESTI haluta tota? :D niiku OIKEEST ? mä ymmärrän sen et voi haluta teoriassa mut mä en ymmärrä sitä että tosissaan oikeessa elämässä on jollekin tyypille silleen hei mä haluisin panna sun kaa. Niiku MITÄÄÄÄÄÄÄ mitääääää helvettiä. Mite on mahdollista. Mite kukaan voi haluta sitä oikeassa elämässä? Mite voi olla positiivista se? Mitäh vittua? Eheiiii ei must ois siihen koskaan :D enkä mä koe jääväni paitsi mistään vaan lähinnä oon onnellinen siit ettei mul oo tän pahempia kokemuksia koska ne traumatisois mut kokonaan. Oon kuitenkin nyt jo traumatisoitunu kaikesta siitä seksuaalisesta kontentista mitä oon joutunut näkemään plus ofc niist lähentelyist ja pussailuist yms. En todellakaan kestäis yhtään enempää seksuaalisii kokemuksii. Ja miks tehdä jotain sellasta mihin ei oo valmis (koskaan)?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 91415, member: 34"] Ahistaa ja huvittaa muistella ku puhuin joskus sukulaisten kaa jostai seksikokemuksista (pls älkää kysykö miks se oli tosi outoooo :D) ja sit ne oli vähän sillee et nii no sul ei varmaan oo vielä hirveesti kokemusta. Ja sit mul tuli sellanen olo et onks se jotenkin väärin ettei mul oo :D cmon ehkä mä en vaa haluu? Kai mä nyt olisin pystynyt jo tähän ikään mennessä jos mä olisin oikeesti halunnu. Tai no en mä ny tiedä kuinka paljon niit tilaisuuksiikaan on oikeesti edes ollu mut hyvä ettei oo ollukaan ainakaan paljoa. Ja siis.... Ihan ku mä oisin halunnu ees koskaa oikeesti? Se oli vaa nii tosi outoo kuunnella niiden tarinoita eikä niit vaikuttanut ahistavan yhtää vaa ne vaa suhtautu siihen ihan normaalisti ja positiivisesti. Ja samaa aikaa mä kuuntelen siin ja mietin et miten MITEN MITEN MITEN joku voi OIKEESTI haluta tota? :D niiku OIKEEST ? mä ymmärrän sen et voi haluta teoriassa mut mä en ymmärrä sitä että tosissaan oikeessa elämässä on jollekin tyypille silleen hei mä haluisin panna sun kaa. Niiku MITÄÄÄÄÄÄÄ mitääääää helvettiä. Mite on mahdollista. Mite kukaan voi haluta sitä oikeassa elämässä? Mite voi olla positiivista se? Mitäh vittua? Eheiiii ei must ois siihen koskaan :D enkä mä koe jääväni paitsi mistään vaan lähinnä oon onnellinen siit ettei mul oo tän pahempia kokemuksia koska ne traumatisois mut kokonaan. Oon kuitenkin nyt jo traumatisoitunu kaikesta siitä seksuaalisesta kontentista mitä oon joutunut näkemään plus ofc niist lähentelyist ja pussailuist yms. En todellakaan kestäis yhtään enempää seksuaalisii kokemuksii. Ja miks tehdä jotain sellasta mihin ei oo valmis (koskaan)? [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Itken ihan joka ikinen päivä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja