Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Itken ihan joka ikinen päivä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 91451" data-attributes="member: 34"><p>Naurattaa. Yritän tehdä sudokuu ja ristikkoo täs. Mut pakkoajatuksina vilisee päässä kaikki vähänkin seksii liittyvät asiat ja ällöttää. Ahistaa mut en saa rauhaa niiltä. Lol yritin tehdä hengitysharjotuksii mut se auttoi pelkästään fyysisesti ehkä jos sitäkään. Ajatuksiin ei auttanut mut toisaalta väsyttää niin että ei ees kiinnosta. Tai ahistaa kyllä sittenkin ihan helvetin paljon. Kiitti vaan. Mistähän tää nyt alkoi. Oon miettinyt iha liikaa tätä ahistusta ja ällötystä ja kaikkee mut oikeesti mä en osaa. Taitaa olla pakko yrittää puhua näistä työntekijän kaa. Että kärsin hirveistä pakkoajatuksista ja et nää traumat ehkä pahentaa sitä aik paljon. En vaa tiiä miten selitän ton sille ja en tiiä pystynkö ees</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 91451, member: 34"] Naurattaa. Yritän tehdä sudokuu ja ristikkoo täs. Mut pakkoajatuksina vilisee päässä kaikki vähänkin seksii liittyvät asiat ja ällöttää. Ahistaa mut en saa rauhaa niiltä. Lol yritin tehdä hengitysharjotuksii mut se auttoi pelkästään fyysisesti ehkä jos sitäkään. Ajatuksiin ei auttanut mut toisaalta väsyttää niin että ei ees kiinnosta. Tai ahistaa kyllä sittenkin ihan helvetin paljon. Kiitti vaan. Mistähän tää nyt alkoi. Oon miettinyt iha liikaa tätä ahistusta ja ällötystä ja kaikkee mut oikeesti mä en osaa. Taitaa olla pakko yrittää puhua näistä työntekijän kaa. Että kärsin hirveistä pakkoajatuksista ja et nää traumat ehkä pahentaa sitä aik paljon. En vaa tiiä miten selitän ton sille ja en tiiä pystynkö ees [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Itken ihan joka ikinen päivä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja