Mielenterveys ja taas sitä tuntee olevansa maailman pahin ihminen

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
ei hemmetti...

täällä kerroinkin aiemmassa keskustelussa että täytän tämän viikon lopussa 18.

aattelin sitten että käyn ottamassa ripsienpidennykset, mutta aikoja ei ollut ollenkaan niin, että olisin pystynyt varaamaan koulupäivän ulkopuolelle. varasin sitten huomiselle, niin meen kouluun n. 3h myöhässä. vasta tänään ilmotin asiasta opelle viestillä nyt illemmalla ja hän vastas tälleen: "Kiitos tiedosta. Tämä ei ole kuitenkaan pätevä syy olla poissa tunneilta, joten laitan kolme punaista poissaolomerkintää. Tule sitten puolilta päivin. t. *hänen nimi*

oli alunperinkin vähän ns. syyllinen olo kun tiiän, että niitä omia ns. vapaa-ajan juttuja ei pitäs varata koulupäivän ajalle. kuitenkin taas oon sitä mieltä että kerranhan täällä eletään ja onhan tää aika spesiaalia täyttää 18, niin kyllä sitä haluaa itteensä panostaa, vaikka ajankohta nyt ei oo parhain. ja ehkä kun mulla on to be honest ollu aika hankalaa lähiaikoina, esim. tänäänkin olin koulussa itku kurkussa, niin siinä mielessä helpottaa kun ei tarvii olla noita aamun tunteja.

ääh, miksen pääse tästä syyllisyyden tunteesta eroon D: joo olihan se ehkä vähän "typerää" miulta, mutta ennemmin tähän pitäs suhtautua niin että jatkossa toimin eri tavalla eikä niin että alan kohta itkemään tästä ja syyllistän itteeni seuraavat pari viikkoa ja mietin että voi ei.

tästähän ei sinänsä tuu mitään kummosia seuraamuksia. äiti vaan merkkaa wilmaan poissaolot ja ei siinä mitään sen kummempaa. mut jotenkin ku oon aina ollu sellanen "kunnollinen", niin tollanen pienikin sääntöjen rikkominen / se että toimin yleisten käytäntöjen vastasesti tuntuu kamalan pahalta :D
 
Viimeksi muokattu:

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
pelkään kans jos ope pitää mua jotenkin sellasena että luistan tahallaan opinnoista, kun ollut nyt niin monta menoa ja vielä tämä ripsihomma, vaikka en oo kyllä ollenkaan sen näkönen tai olonen että tahallisesti näin tekisin
 

irwikissa

Puff-lohikäärme
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,946
Reaktioarvo
5,738
Joo ymmärrän kyllä ton tunteen, mut hei nyt älä vaan stressaa:D
Oot pois ja sillä sipuli. Mäkin oon välillä vaan ilmoittanut äidille että en mee tunnille. Tai sit selittänyt opettajalle jotain, niin etten saa merkintää xd
 
Ylös Pohja