Syvälliset Jäänkö pois eräältä foorumilta?

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Jäisinkö pois eräältä foorumilta, jossa saa jatkuvasti olla muutamien käyttäjien kanssa tappelemassa kun ne haastaa riitaa? Ne trollaa, haastaa riitaa, valehtelee ja muuta kiusaamista. Yksi on vielä foorumin moderaattori. Tämä foorumi siis syntyi yhden autofoorumin yleisen keskustelun suljettua ja seurasin mukana. Ei ne siellä vanhassa paikassa mukavia silloinkaan olleet. Ensimmäinen vastaanotto vuonna 2018, kun olin vain 16-vuotias oli aivan kamala ja vielä aikuisilta ihmisiltä.

Yritin jo keväällä jäädä pois, mutta hyväntahtoiset käyttäjät alkaa huutelemaan perää, kun katosin pitkäksi aikaa. Olen pari selhfietäkin yli vuosi sitten laittanut sinne, niin ei kai ne oikeassa elämässä tule haastattelemaan, jos esim. autotapahtumissa tulevat vastaan? Niillä on joku haju asuinpaikkakunnastanikin. Toisaalta tuskin muutaman kuvan perusteella yli vuoden takaa kukaan muistaa ulkonäköä.

Seuraavaan viestiin pistän kuvakaappaukset aamuisesta keskustelusta, joka sai jo riittää. En uskaltanut enää katsoa mitä sain vastaukseksi.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Ekaksi siis kerroin asiasta, jossa joku oli tunkeutunut meidän yksityisalueelle ja sain vastaukseksi:

14979419.jpg

Tässä ei vielä mitään, mutta käyttäjä Camino on yksi joka haastaa jatkuvasti riitaa, joka on myös foorumin moderaattori. Itse olen käyttäjä redneck1, ja caminon haukkuminen tyhmäksi yhdessä viestissä tulee aiemmasta jossa haukkui minua samaan tyyliin hulluksi. Paitsi tämän caminon kohdalla tyhmyys pitää jokseenkin paikkansa...
14979420.jpg

Tästä välistä taisi jäädä pois joku viesti.
14979421.jpg

14979422.jpg



Tämän viestin jälkeen en enää uskalla mennä katsomaan. Varmaan mode on taas jotain paskaa keksinyt vastaukseksi kuten aina ennenkin.
 
Liittynyt
5.2.2021
Viestejä
4,660
Reaktioarvo
5,134
Kannattaa jäädä pois jos siltä tuntuu. Tein itsekin aikoinaan saman päätöksen demin kanssa. Jotenkin paikka alkoi tökkimään ja siellä alkoi olla turhan paljon trolleja. Tänne päädyin kuitenkin jäämään, sillä ilmapiiri on niin paljon parempi ja kannustavampi.

Tuskin paljoa menetät, jos tuo riidan haastaminen ja paskan puhuminen on yleistäkin. Eivätkä varmaankaan tunnista enää, ei osa edes välttämättä muista.
 

redneck276

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
716
Reaktioarvo
418
Kannattaa jäädä pois jos siltä tuntuu. Tein itsekin aikoinaan saman päätöksen demin kanssa. Jotenkin paikka alkoi tökkimään ja siellä alkoi olla turhan paljon trolleja. Tänne päädyin kuitenkin jäämään, sillä ilmapiiri on niin paljon parempi ja kannustavampi.

Tuskin paljoa menetät, jos tuo riidan haastaminen ja paskan puhuminen on yleistäkin. Eivätkä varmaankaan tunnista enää, ei osa edes välttämättä muista.
Osa muistaa kyllä varmasti aina ja ikuisesti. Siellä on jotain 40-50 aktiivikäyttäjää ja loput jotain satunnaisia. Olen kirjoittanut niin paljon viestejä, että moni varmasti muistaa. Olen kyllä yrittänyt koko ajan vähentää, mutta jos nyt onnistuisin vihdoin kokonaan lähtemään.

--------------------------
Aikosin silloin keväällä siirtyä Demiin kirjoittamaan tuon foorumin sijasta, mutta juuri silloin demin sulkemisesta tuli ilmoitus. Onneksi on sentään tämä varasija.
 
Ylös Pohja