Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Jdjfjfkfkfjl seis
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 5979" data-attributes="member: 34"><p>Samalla on bilefiilis mutta silti samalla ihan ihme angst fiilis. Olenko tulossa hulluksi, mielialat vaihtelee näköjään aika lailla. En tiedä itkiskö vai nauraisko???????? Molempia???????? En saa selvää mistään ajatuksista enkä tunteista ja kaikki tunteet on niin vahvoja eikä ne mee ohi mutta silti kaikki ajatukset karkaa mun mielestä enkä löydä ratkaisuja enkä mitään?</p><p></p><p>Kaipuu on suunnattoman vahva taas ja mietin kaikkia muistoja, ihan niin kuin tätä olis kestänyt vuosia vaikka oikeasti vain viikkoja periaatteessa. Tai no onhan mulla muistoja tästä asiasta jo viime vuodelta tai itse asiassa sitä aikaisemminkin jo kyllä. Ah huimaa tai jtn. Olispa: 4kpl <em>jotain</em>. Olispa: 2kpl jätkiä. Vois olla enemmänkin mutta. Nää kaks nyt on vaa niin. <em>Niin</em>. Äh.</p><p></p><p>Tekee mieli lähtee tonne ulos seikkailemaan koska melankolia mutta en uskalla koska kaadun kuitenkin taas niin kuin viimeksikin (kaks kertaa). Ja myös sen takia en voi mennä kun oon liian sekavassa tilanteessa muutenki niin en tiiä mihin menis ja mitä tekis. Kauppaan vois mennä mutta öähhhgjgkgk juuh. Olispa. No, onneksi mun ei tarvitse saada tätä sekavuutta pois vaan päinvastoin, ihan kiva olla sekaisin. Kai.</p><p></p><p>Tunteet vaa harmittaa koska ne on niin vahvoja et tää tuntuu jo epätodelliselta.</p><p></p><p>Saakeli kirjaimellisesti en ees tyyliin kattonu mitään muuta ku pätkän kultakuumeesta ja aivot sekos vitusti jo siitä. Eiku hitto katoin mä jtn muutaki mut en paljoo. Hitto ei mun tarvi ees kattoo mitään ku oon muutenki jo sekasin. Ihan sama vaikka en kattois mitään videi tai kuvei tai tai mitää ni ajattelen niitä silti aina ja ikuisesti joten sos? Siis. ............ Mä-</p><p></p><p>Onkohan nää oikeesti pahimmat ihastukset mitä mul on koskaa ollu? ":D"</p><p></p><p>Tuntuu et hesu menee jo villunki ohi tai jotain. En tiiä tho mua hajottaa niin lujaa molemmat. Tai siis kaikki. Mut erityisesti timbe ja hesu (miks nää lempinimet tho????) 😭 Itken. Huutoitken. Rääyn. Snif.</p><p></p><p>Samal mul on edelleenkin sellane vitun energinen fiilis en ees tiiä onks mul enemmän haikee vai bile fiilis ??????? Kaikki tunteet samaan aikaan, jei. En mä koskaan ainakaan kauppaan pääse tätä menoa, en tiedä kyllä tarvitseekaan, olisi vaan ollut kiva ostaa: muutama kpl jotain. Nah. Ehkä vaan makaan sohvalla ja itken :-) hehehehehehe vittu. En saa mitään tolkkua itseeni rääh :D vaikka oon normaalistikin sekaisin niin tää on kyllä jotenkin ehkä voimakkaampaa kuin yleensäkin hahahahahahaahshdjdififlrlrlfo juu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 5979, member: 34"] Samalla on bilefiilis mutta silti samalla ihan ihme angst fiilis. Olenko tulossa hulluksi, mielialat vaihtelee näköjään aika lailla. En tiedä itkiskö vai nauraisko???????? Molempia???????? En saa selvää mistään ajatuksista enkä tunteista ja kaikki tunteet on niin vahvoja eikä ne mee ohi mutta silti kaikki ajatukset karkaa mun mielestä enkä löydä ratkaisuja enkä mitään? Kaipuu on suunnattoman vahva taas ja mietin kaikkia muistoja, ihan niin kuin tätä olis kestänyt vuosia vaikka oikeasti vain viikkoja periaatteessa. Tai no onhan mulla muistoja tästä asiasta jo viime vuodelta tai itse asiassa sitä aikaisemminkin jo kyllä. Ah huimaa tai jtn. Olispa: 4kpl [I]jotain[/I]. Olispa: 2kpl jätkiä. Vois olla enemmänkin mutta. Nää kaks nyt on vaa niin. [I]Niin[/I]. Äh. Tekee mieli lähtee tonne ulos seikkailemaan koska melankolia mutta en uskalla koska kaadun kuitenkin taas niin kuin viimeksikin (kaks kertaa). Ja myös sen takia en voi mennä kun oon liian sekavassa tilanteessa muutenki niin en tiiä mihin menis ja mitä tekis. Kauppaan vois mennä mutta öähhhgjgkgk juuh. Olispa. No, onneksi mun ei tarvitse saada tätä sekavuutta pois vaan päinvastoin, ihan kiva olla sekaisin. Kai. Tunteet vaa harmittaa koska ne on niin vahvoja et tää tuntuu jo epätodelliselta. Saakeli kirjaimellisesti en ees tyyliin kattonu mitään muuta ku pätkän kultakuumeesta ja aivot sekos vitusti jo siitä. Eiku hitto katoin mä jtn muutaki mut en paljoo. Hitto ei mun tarvi ees kattoo mitään ku oon muutenki jo sekasin. Ihan sama vaikka en kattois mitään videi tai kuvei tai tai mitää ni ajattelen niitä silti aina ja ikuisesti joten sos? Siis. ............ Mä- Onkohan nää oikeesti pahimmat ihastukset mitä mul on koskaa ollu? ":D" Tuntuu et hesu menee jo villunki ohi tai jotain. En tiiä tho mua hajottaa niin lujaa molemmat. Tai siis kaikki. Mut erityisesti timbe ja hesu (miks nää lempinimet tho????) 😭 Itken. Huutoitken. Rääyn. Snif. Samal mul on edelleenkin sellane vitun energinen fiilis en ees tiiä onks mul enemmän haikee vai bile fiilis ??????? Kaikki tunteet samaan aikaan, jei. En mä koskaan ainakaan kauppaan pääse tätä menoa, en tiedä kyllä tarvitseekaan, olisi vaan ollut kiva ostaa: muutama kpl jotain. Nah. Ehkä vaan makaan sohvalla ja itken :-) hehehehehehe vittu. En saa mitään tolkkua itseeni rääh :D vaikka oon normaalistikin sekaisin niin tää on kyllä jotenkin ehkä voimakkaampaa kuin yleensäkin hahahahahahaahshdjdififlrlrlfo juu. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Jdjfjfkfkfjl seis
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja