Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Jdjfjfkfkfjl seis
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 6077" data-attributes="member: 34"><p>Ei saatana ei saatana :-------D mähän rakastun hessuun vaan enemmän ja enemmän ja enemmän. Tai no emt välillä tuntuu että ajattelen sitä enemmän ku timppaa, välillä taas toisinpäin. Huutista joka saatanan tuutista taas. Juma. Tätä rakastumisen määrää :------D ikinä ei oo sattunu näin paljo xd se tunne kun kaks kummelijäbää tulee ja pilaa sun elämän Etkä enää pysty mihinkään koskaan ikinä. Vau. Aikamoista. Jos joku ois oikeesti sanonu mulle vuosia sitten et näin tulee tapahtuu oisin huutistellu niin saatanasti enkä ois varmaan uskonut ees. Oikeesti. Huutista sille ajatukselle että joskus oon ollu iha normaali paitsi et kyl mä hessuuki kohtaa tunsin jotain pientä sillon aikoja sit. Yritin vaa sanoo itelleni tosin et se on platonista tai jotaki, olin vaa et juu en mä sitä haluu missään nimessä millään tavalla. HAH. ja missä sitä ollaankaan nyt :D ei juma. Ja mä tiesin et se tulee olee tärkee mulle. Mä arvasin sen. Jotenkin, en tiedä mistä tiesin mut.... Tosin ajattelin et se tulis olee platonisesti tärkee mulle tai jotain. Mutta kaikkea muuta actually. Tää ny ei oo platonista nähnykää. En voi muuta ku nauraa oikeesti ei pysty ny vittu tämmösee :D kaikki on niin................ Tää ei tunnu todelliselta vieläkään. Voisinpa edes käsittää mitä täällä tapahtuu. Seis niin vitusti :--D ei tämmöstä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 6077, member: 34"] Ei saatana ei saatana :-------D mähän rakastun hessuun vaan enemmän ja enemmän ja enemmän. Tai no emt välillä tuntuu että ajattelen sitä enemmän ku timppaa, välillä taas toisinpäin. Huutista joka saatanan tuutista taas. Juma. Tätä rakastumisen määrää :------D ikinä ei oo sattunu näin paljo xd se tunne kun kaks kummelijäbää tulee ja pilaa sun elämän Etkä enää pysty mihinkään koskaan ikinä. Vau. Aikamoista. Jos joku ois oikeesti sanonu mulle vuosia sitten et näin tulee tapahtuu oisin huutistellu niin saatanasti enkä ois varmaan uskonut ees. Oikeesti. Huutista sille ajatukselle että joskus oon ollu iha normaali paitsi et kyl mä hessuuki kohtaa tunsin jotain pientä sillon aikoja sit. Yritin vaa sanoo itelleni tosin et se on platonista tai jotaki, olin vaa et juu en mä sitä haluu missään nimessä millään tavalla. HAH. ja missä sitä ollaankaan nyt :D ei juma. Ja mä tiesin et se tulee olee tärkee mulle. Mä arvasin sen. Jotenkin, en tiedä mistä tiesin mut.... Tosin ajattelin et se tulis olee platonisesti tärkee mulle tai jotain. Mutta kaikkea muuta actually. Tää ny ei oo platonista nähnykää. En voi muuta ku nauraa oikeesti ei pysty ny vittu tämmösee :D kaikki on niin................ Tää ei tunnu todelliselta vieläkään. Voisinpa edes käsittää mitä täällä tapahtuu. Seis niin vitusti :--D ei tämmöstä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Jdjfjfkfkfjl seis
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja