Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Jee, sain huijausviestin!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Minkelii" data-source="post: 123485" data-attributes="member: 32"><p>Aapua mua rupes ihan ahdistamaan et jos joskus menisin noihin…</p><p>Siis hauskintahan tässä on se, että mua ahdistaa tässä tässä kuvitteellisessa ansaan lankeamisessa eniten se, että olen silloin tyhmä ku menen siihen huijaukseen… ei niin paljon se, mikä siitä seuraisi. Tyylii itkisin vain ja ainoastaan omaa tyhmyyttäni xD</p><p>Mut onneks niin ei ole koskaan tapahtunut ja olen osannut tunnistaa huijausviestit aina…</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Minkelii, post: 123485, member: 32"] Aapua mua rupes ihan ahdistamaan et jos joskus menisin noihin… Siis hauskintahan tässä on se, että mua ahdistaa tässä tässä kuvitteellisessa ansaan lankeamisessa eniten se, että olen silloin tyhmä ku menen siihen huijaukseen… ei niin paljon se, mikä siitä seuraisi. Tyylii itkisin vain ja ainoastaan omaa tyhmyyttäni xD Mut onneks niin ei ole koskaan tapahtunut ja olen osannut tunnistaa huijausviestit aina… [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Jee, sain huijausviestin!
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja