Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Joku kerta viel nolaan itteni kattomalla liikaa sen perään
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 63177" data-attributes="member: 34"><p>Ei vittu oon tosissaa alkanu kattelee iha liia kaihoisasti sitä :---D ei vittu huutista</p><p></p><p></p><p>En olis edes uskonut sanovani tätä mutta rakastan.</p><p></p><p>Niiku tää menee vaan pahemmaks. En ymmärrä miten tää ei vaan lopu. Siis ihmettelen jos se ei huomaa miten katon sitä ;__; sit must tuntuu et hymyilen sille aina tai melkeen aina, en tiedä näkeekö se oikeesti vai ei mut :D vittu. Ja ehkä oon vaan toiveikas taas mut pakko sanoo et välillä tuntuu niiku se käyttäytyis mua kohtaan myös eri tavalla ku muita. Joskus vaikuttaa niiku se vitsailis mulle enemmän ja juttelis mulle enemmän ku mitä yleensä ihmiset puhuu mulle, tai siis silleen jotenki huomioi. TAI ehkä kuvittelen :D</p><p></p><p>Mut en ois kyl uskonu sillon ku tapasin sen ensi kertaa et alkaisin tykkää siitä xD tai siis sillon olikse ny tammikuus ni mä kyl muistan että ajattelin sillon lowkey et toi on ihan söpö, siis sillon juteltii siin jotai ja nii, mut ajattelin et saatan tykätä siit vähän mut uskoin et se menee ohi samantien. Ja aluks olin niin ärsyyntyny siihen (oon kyl vielki), mut... Nii</p><p></p><p>Emmä ajatellu et se näin menis. En todellakaan olettanut et tykkäisin siit niin paljon et katon jatkuvasti sitä kaihoisasti (vittu miten noloo :D)</p><p></p><p>Tää on niin tyhmää mut mä oikeesti jotenki vaa... En kestä. Mikä mua vaivaa :D huudan.</p><p></p><p>Ainii ei vittu sillo joskus vapun aikoihin ku nähtiin ni muistan sillon jo et tuntu et alan ihastuu siihen ja olin iha kauhuissani. Sit must tuntu sillon niiku meiän välillä ois oikeesti ollu jotain, siis molempien puolelta ku se jotenkin tuntu niin... Tavallaan kiusalliselta mut ei semmoselt normi kiusalliselt vaan semmoselt ihastumis kiusalliselt. Istuttiin sillon yks ilta vierekkäin ja juteltiin jotain ja must oikeest tuntu niiku siin olis jotai</p><p></p><p>But then again, en haluu spekuloida. On mitä on. En kelaa enempää. Mä tykkään siitä (näköjään) mutta sen tunteita en lähe miettimään.</p><p></p><p>Mut huvittavintahan tässä taas kerran on se että mä oon 23 ja se 40jotain. En yhtään muista sen ikää mut probably 40jotain.</p><p></p><p>Huoh siirryn takas ajattelee timppaa villuu l:ää ja toista l:ää adios 😭😭</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 63177, member: 34"] Ei vittu oon tosissaa alkanu kattelee iha liia kaihoisasti sitä :---D ei vittu huutista En olis edes uskonut sanovani tätä mutta rakastan. Niiku tää menee vaan pahemmaks. En ymmärrä miten tää ei vaan lopu. Siis ihmettelen jos se ei huomaa miten katon sitä ;__; sit must tuntuu et hymyilen sille aina tai melkeen aina, en tiedä näkeekö se oikeesti vai ei mut :D vittu. Ja ehkä oon vaan toiveikas taas mut pakko sanoo et välillä tuntuu niiku se käyttäytyis mua kohtaan myös eri tavalla ku muita. Joskus vaikuttaa niiku se vitsailis mulle enemmän ja juttelis mulle enemmän ku mitä yleensä ihmiset puhuu mulle, tai siis silleen jotenki huomioi. TAI ehkä kuvittelen :D Mut en ois kyl uskonu sillon ku tapasin sen ensi kertaa et alkaisin tykkää siitä xD tai siis sillon olikse ny tammikuus ni mä kyl muistan että ajattelin sillon lowkey et toi on ihan söpö, siis sillon juteltii siin jotai ja nii, mut ajattelin et saatan tykätä siit vähän mut uskoin et se menee ohi samantien. Ja aluks olin niin ärsyyntyny siihen (oon kyl vielki), mut... Nii Emmä ajatellu et se näin menis. En todellakaan olettanut et tykkäisin siit niin paljon et katon jatkuvasti sitä kaihoisasti (vittu miten noloo :D) Tää on niin tyhmää mut mä oikeesti jotenki vaa... En kestä. Mikä mua vaivaa :D huudan. Ainii ei vittu sillo joskus vapun aikoihin ku nähtiin ni muistan sillon jo et tuntu et alan ihastuu siihen ja olin iha kauhuissani. Sit must tuntu sillon niiku meiän välillä ois oikeesti ollu jotain, siis molempien puolelta ku se jotenkin tuntu niin... Tavallaan kiusalliselta mut ei semmoselt normi kiusalliselt vaan semmoselt ihastumis kiusalliselt. Istuttiin sillon yks ilta vierekkäin ja juteltiin jotain ja must oikeest tuntu niiku siin olis jotai But then again, en haluu spekuloida. On mitä on. En kelaa enempää. Mä tykkään siitä (näköjään) mutta sen tunteita en lähe miettimään. Mut huvittavintahan tässä taas kerran on se että mä oon 23 ja se 40jotain. En yhtään muista sen ikää mut probably 40jotain. Huoh siirryn takas ajattelee timppaa villuu l:ää ja toista l:ää adios 😭😭 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Suhteet, seurustelu & seksuaalisuus
Joku kerta viel nolaan itteni kattomalla liikaa sen perään
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja