Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Joo ei rutto nyt mun kanssa xDDDDD
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Myrskyvaroitus" data-source="post: 59611" data-attributes="member: 16"><p>Miten voin olla näin tyhymä lol </p><p></p><p>Mää pesin illalla hampaita meijän toisessa vessassa (meillä on kaks vessaa vierekkäin) </p><p>Sit mää katoin vessan peilin viereen ja tajusin et hei muuten tässä seinässähän on pistorasia. Sit rupesin miettii et miks rutossa ja ku olin pessyt hampaat menin kysyy äitiltä et "Hei äiti miks täällä vessassa on pistorasia" </p><p></p><p>Ja äiti katto mua ruokapöydästä just sillä ilimeellä et se varmaa mietti et "onkohan toi nyt ihan kunnossa" ja iskä joka istu sen vieressä ja tuijotti puhelinta vastas et "(mun nimi). Se pistorasia on ollu siellä jo melekeen kymmenen vuotta." </p><p></p><p>Niinku miten tyhmä mää oon xD Onneks en oo sentään yksin, mun pikkuveliki tuli sinne sillee "Häh onks siellä pistorasia" xDD </p><p></p><p>Sit menin sitte vielä toiseenki vessaan tutkii et onko sielläkin pistorasia ja sit äiti oli sillee "Joo on sielläkin vessassa pistorasia" just sillo ku hoksasin et se on sillee jännästi seinässä kiinni olevan kaapin pohjassa. </p><p>Vastasin vaa et "Joo justiisa huomasin" </p><p></p><p>Sit ku äiti sano et miks naiset yleensä tarvii pistorasiaa vessassa hiusrautoihin ynm nii se kysy et tarviinko minäki sellasen ku sanoin et riparilla melekeen jokasella oli sellane paitsi mulla. </p><p>Kysyin vissiin aika hölmistyneenä sit äitiltä et "Hä mihin mää semmosta tarviin" ku se ja iskä alako sit nauramaan </p><p>:DDDD</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Myrskyvaroitus, post: 59611, member: 16"] Miten voin olla näin tyhymä lol Mää pesin illalla hampaita meijän toisessa vessassa (meillä on kaks vessaa vierekkäin) Sit mää katoin vessan peilin viereen ja tajusin et hei muuten tässä seinässähän on pistorasia. Sit rupesin miettii et miks rutossa ja ku olin pessyt hampaat menin kysyy äitiltä et "Hei äiti miks täällä vessassa on pistorasia" Ja äiti katto mua ruokapöydästä just sillä ilimeellä et se varmaa mietti et "onkohan toi nyt ihan kunnossa" ja iskä joka istu sen vieressä ja tuijotti puhelinta vastas et "(mun nimi). Se pistorasia on ollu siellä jo melekeen kymmenen vuotta." Niinku miten tyhmä mää oon xD Onneks en oo sentään yksin, mun pikkuveliki tuli sinne sillee "Häh onks siellä pistorasia" xDD Sit menin sitte vielä toiseenki vessaan tutkii et onko sielläkin pistorasia ja sit äiti oli sillee "Joo on sielläkin vessassa pistorasia" just sillo ku hoksasin et se on sillee jännästi seinässä kiinni olevan kaapin pohjassa. Vastasin vaa et "Joo justiisa huomasin" Sit ku äiti sano et miks naiset yleensä tarvii pistorasiaa vessassa hiusrautoihin ynm nii se kysy et tarviinko minäki sellasen ku sanoin et riparilla melekeen jokasella oli sellane paitsi mulla. Kysyin vissiin aika hölmistyneenä sit äitiltä et "Hä mihin mää semmosta tarviin" ku se ja iskä alako sit nauramaan :DDDD [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Joo ei rutto nyt mun kanssa xDDDDD
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja