Syvälliset Joo o, isäpuoleni on ihan helvetin kusipää

Liittynyt
21.10.2022
Viestejä
12
Reaktioarvo
15
Kävin eilen äitini kanssa kirppiksellä kattomassa joitain talvikenkiä, ja olin saanut kuukausirahan samana päivänä, joten käytin parikymppiä vaatteisiin ja muihin tavaroihin. Meillä oli oikeasti hauskaa. Isäpuoleni oli lähtenyt viemään hänen oman äidinsä kauppoihin katsomaan hänelle puhelinta, joten meillä oli aika hyvin aikaa.

Oltiin ehkä sen 1,5 tuntia kateltu vaatteita ja tavaroita ennen kuin isäpuoleni soitti. Hänen autonsa oli kuulemma ulkopuolella, mutta me ei oltu valmiita. Jäätiin siihen ihmettelemään että minkälaisen kahvikupin sitä voisi ostaa,kumminkin kaksi kahvikuppia tuli mukaan. Eihän ne ollutkaan kun euron kumpikin.

Äitini kommentoi; "Miks aina pitää olla valmis kun hän on?"

Kumminkin,hetken päästä mentiin kassalle ja ehkä viiden minuutin kuluttua kaikki saatiin maksettua. Mentiin etsimään autoa, ja sanoin äidille että soittaisi hänelle koska emme löytäneet autoa. Isäpuoleni alkaa huutamaan raivoissaan kauppakeskuksen edessä että "tuolla se auto on", "miten voi olla noin hitaita?" siihen puhelimeen. Niinku mitä helvettiä? Ei voi aikuinen mies odottaa 15 minuuttia? Hän siis huusi siinä paljon enemmän asioita mutta blokkasin ne ulos.

Menimme autoon äitini kanssa sillä välin kun isäpuoleni odotti hänen äitiään. Hänen mielialansa oli muuttunut ihan täysin, ja pian me kaikki neljä oltiin kotiinpäin menossa. Kuulemma hänellä oli nälkä, mutta tää ei ole ainoa kerta. Ei ole meidän syy että hänellä on nälkä ja hän voi itse huolehtia itsestään. Jos hän tiesi että hän tulee olemaan nälkäinen, hän olisi voinut syödä ennen kuin lähdettiin.

Meillä oli ihan hiton kivaa ennen kuin hän alkoi kiukuttelemaan ja huutamaan. Tollainen käytös on ihan vitun itsekästä ja se on hänen oma syynsä.
 
Liittynyt
21.10.2022
Viestejä
12
Reaktioarvo
15
En kyllä ymmärrä, miten aikuiset ihmiset voivat käyttäytyä kuin viisivuotias lähikaupassa, kun ei saa sitä muumitikkaria
Jep, juuri näin. Joskus tuntuu että oon paljon kypsempi kuin hän, ja olen 15. Haha. Mutta ongelma on siinä, että he aikovat mennä naimisiin tässä kuussa. Ja en sitä todellakaan halua, koska uskon että äitini ansaitsee paljon enemmän kuin hänet. En tosin asialle voi tehdä mitään.
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
ugh tulee ihan oma lähisukulaiseni mieleen, kun hän on totaalinen mieslapsi. keski-ikäinen ja käyttäytyy kun ois uhmaiässä :o sekä sinä että siun äiti (ja jos teidän perheeseen kuuluu muitakin) ansaitsette parempaa :( kenenkään ei pitäs joutuu jatkuvasti kuulemaan kun joku perheenjäsen raivoaa ja syyttelee, käyttää henkistä väkivaltaa yms. muhun on jääny siitä jäljet kun sain osakseni henkistä väkivaltaa, huutoa yms. pikkutytöstä esiteini-ikäseks. sen takia tulee ihan kylmät väreet aina kun joku kertoo tuollasesta tilanteesta. vielä kun sanoit että he on menossa naimisiin, niin oon pahoillani D: toivon että sun äiti tajuais millasen ihmisen kanssa hän on. kannattaa ainakin yrittää puhua siun äidille tästä tilanteesta. tsemppiä♡
 
Liittynyt
21.10.2022
Viestejä
12
Reaktioarvo
15
ugh tulee ihan oma lähisukulaiseni mieleen, kun hän on totaalinen mieslapsi. keski-ikäinen ja käyttäytyy kun ois uhmaiässä :o sekä sinä että siun äiti (ja jos teidän perheeseen kuuluu muitakin) ansaitsette parempaa :( kenenkään ei pitäs joutuu jatkuvasti kuulemaan kun joku perheenjäsen raivoaa ja syyttelee, käyttää henkistä väkivaltaa yms. muhun on jääny siitä jäljet kun sain osakseni henkistä väkivaltaa, huutoa yms. pikkutytöstä esiteini-ikäseks. sen takia tulee ihan kylmät väreet aina kun joku kertoo tuollasesta tilanteesta. vielä kun sanoit että he on menossa naimisiin, niin oon pahoillani D: toivon että sun äiti tajuais millasen ihmisen kanssa hän on. kannattaa ainakin yrittää puhua siun äidille tästä tilanteesta. tsemppiä♡
Kiitos!
 

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
7,585
Reaktioarvo
6,488
Mun iskä on samanlainen. Vois oikeestaan sanua että sillä on aika palijon narsistisiakin piirteitä. Jotkut asiat ymmärrän et liittyy hyvin palijon siihen mitä se on omassa lapsuudessa joutunu kokemaan eikä oo koskaan käsitelly niitä mutta ku se ei suostu myöntää et se tarvii apua (aikasemmin ku se sai apua ku suostu kokeilee nii muistan ku se muuttuu ihan eri ihimiseksi, olin sillon tosi hämmentyny et miten rutossa se oli yhtäkkiä muuttunu nii kovasti. Ongelma vaa on siinä ku se avun kuulus olla jatkuvaa...)
Mun iskä on hyvin usein tosi itsekäs, metästys on sille tärkeempää ku oma perhe ja kaikki kuulus suunnitella sen menojen mukaan (aikasemmin tää juttu oli palokunnan kanssa, aina piti olla varuillaan et jos sittenkin tulee keikka). Se haukkuu joka asiasta mistä en ite ees ymmärrä miten voi alakaa haukkumaan ku mittää väärää ei oo kukaan teheny.
En haluu alkaa nyt kaikkee tässä avaamaan mutta kuten ite tossa ylempänä sanoit et tunnet välillä olevas kypsempi ku isäpuoles nii sama täällä, mää välillä tosissani mietin et miten mun iskä on pystyny ees elättämään meidän perhettä äitin kanssa ku se on välillä niin lapsellinen ja idiootti. Ja sillon ku vanhemmat riitelee nii tunnen olevani ainoa aikunen talossa koska joskus ne riidan aiheet on oikeesti niin naurettavia et vois kuvitella et mun alle kymmenvuotiaat sisarukset vois ehkä tapella niistä asioista mut ei aikuset ihimiset:D
 
Ylös Pohja