Joo vittu et alko vituttaa

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
Siis kävin hetki sit alakerras ja noh meijän pentukoira alko haukkuu niin sit äiti vai isäpuol oli silleen et syytä haukkuakki ku salaa käy jääkaapil sit sanoin että en kyl oo käyny jääkaapilla et olin yläkerras omas huonees noh sit se juttu vittu jatku siihen et kinasteltiin isäpuolen kaa siitä et oisin muka käyny jääkaapilla 20 min aikasemmin ku omasta huoneesta tulin alakertaan noh en vittu ole käyny jääkaapil mitään salaa ottamas.ja vittu iaäpuol viel oli silleen et miks pitää valehdella et minkä ikäsenä sä lopetat ton valehtelun joo oon aikasemmin valehdellu asioista mut en aina enkä nyt tuosta asiasta todellakaan valehdellu.ja siis oon 16 täytän kolmen viikon päästä 17 ja en oo oikeesti hetkeen ees valehdellu
 

haituvainen

Työsuojeluvaltuutettu
Liittynyt
1.4.2021
Viestejä
1,686
Reaktioarvo
1,701
miten se ärsyttää heitä noin paljon, vaikka oisitki käyny salaa jääkaapilla? :D eihän jääkaapilla käymisessä mitään pahaa oo. ja kun selitit tuosta että heiän mielestä siun pitäs mennä syömään pöydän ääreen, niin mitä ihmettä nyt taas… ymmärrän että se on hyvä tapa, kun kaikki perheenjäsenet syö samaan aikaan pöydän ääressä (se voi lisätä sellasta perheenjäsenten välistä yhteyttä), mutta en kyllä siltikään ymmärrä mikä ongelma siinä on, jos syöt omassa huoneessas. ei siun oo todellakaan pakko mennä keittiöön syömään.
 
Viimeksi muokattu:

Amislainen

Asiantuntija
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
544
Reaktioarvo
461
miten se ärsyttää heitä noin paljon, vaikka oisitki käyny salaa jääkaapilla? :D eihän jääkaapilla käymisessä mitään pahaa oo. ja kun selitit tuosta että heiän mielestä siun pitäs mennä syömään pöydän ääreen, niin mitä ihmettä nyt taas… ymmärrän että se on hyvä tapa, kun kaikki perheenjäsenet syö samaan aikaan pöydän ääressä (se voi lisätä sellasta perheenjäsenten välistä yhteyttä), mutta en kyllä siltikään ymmärrä mikä ongelma siinä on, jos syöt omassa huoneessas. ei siun oo todellakaan pakko mennä keittiöön syömään.
Noh tää sotä itekki mietin ja siis vittu täs pari viikkoo sit ku äiti oli työreissul ja isäpuol oli vaan kotona niin se sit valitti mulle mun kaksosveljelle isoveljelle ja sen tyttöystävälle et voisitte siivota omat jäljet ja sot vittu et pitäis vaihtaa asitoista sain sellasen kuvan sen perusteluista et ku oot astait ottanu kaapista niin käytön jälkeen pitäis heti laittaa astianpesukoneeseen noh sit ku vittu isäpuol valcoo yöt ja käy jääkaapil jotain syönäs se jättää pöydät oyyhkimöttö et kiva sit aamulla tulla syömään aamupalaa ku keittiön pöytä mis teet aamupalan on likanen
 
Ylös Pohja