Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Jos ketään kiinnostaa ni höpisen tänne
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 2958" data-attributes="member: 34"><p>Tai vaikka ei kiinnostaiskaan D::::::::: en tiiä pyöriikö mazey täällä, mutta joka tapauksessa hälle olisin vielä vastannut tästä jalasta että se on kyllä nyt jo tänään paljon parempi, ei enää yhtä kipee kuin eilen. Joten kai tämä tästä.</p><p></p><p>Näin muute tosi outoa unta enkä oo toipunu siitä vieläkään D::::::: siinä oli vaikka keitä, entisiä ja nykyisiä ihastuksia ja ainakin yksi sellainenkin josta en edes tiennyt että tykkäisin hänestä (koska mielestäni en todellakaan tykkää????) Mutta kuitenkin siinä unessa olin kai hänen kanssaan yhdessä ja se oli niiiiiin outoa kaikki. Mutta en mä silleen sitä tyyppiä jäänyt kyllä ajattelemaan, ihan hyvä vaan koska mulla on jo tässä semmoset kuus jätkää joita mietin... Ehhhhh D: seis nyt heti.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 2958, member: 34"] Tai vaikka ei kiinnostaiskaan D::::::::: en tiiä pyöriikö mazey täällä, mutta joka tapauksessa hälle olisin vielä vastannut tästä jalasta että se on kyllä nyt jo tänään paljon parempi, ei enää yhtä kipee kuin eilen. Joten kai tämä tästä. Näin muute tosi outoa unta enkä oo toipunu siitä vieläkään D::::::: siinä oli vaikka keitä, entisiä ja nykyisiä ihastuksia ja ainakin yksi sellainenkin josta en edes tiennyt että tykkäisin hänestä (koska mielestäni en todellakaan tykkää????) Mutta kuitenkin siinä unessa olin kai hänen kanssaan yhdessä ja se oli niiiiiin outoa kaikki. Mutta en mä silleen sitä tyyppiä jäänyt kyllä ajattelemaan, ihan hyvä vaan koska mulla on jo tässä semmoset kuus jätkää joita mietin... Ehhhhh D: seis nyt heti. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Jos ketään kiinnostaa ni höpisen tänne
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja