Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Jos ketään kiinnostaa ni höpisen tänne
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 3053" data-attributes="member: 34"><p>Tänne on outoa kirjottaa mutta kirjotan silti kun nyt ei enää muutakaan paikkaa ole, paitsi omat priva muistiot :--D kuitenkin. Ehkä tähän tottuu joskus. Tsekkailin tosiaan youtube-historiaani (virhe) ja löysin mm. Tämän D: [MEDIA=youtube]PcI5_L5g0Ac[/MEDIA]</p><p>Äwww niin söpö ja rakas kulta :( itkettää ja sit kans kuuntelin taas pitkäst aikaa soul asylumin misery ja itkettää kyllä koska kuuntelin sitä syksyllä paljon ainaki yhtee aikaa ja oi voi kun nyt jotenkin tuntuu oudolta kun kaikki on muuttunu taas.. vaikka kuitenkaan ei ole. Nyyh emmä tiiä kaikki nää tunteet sun muut on ihan ajdjdkdjdk huoh. Kuuntelin myös jmke:tä tietty ja ahdistaa kyllä koska tammikuu 2020. Että näin. Oikeesti mistä vetoo et asiat menee koht taas niin yli että kohta en taaskaan pysty esim timbee ja hessuu ajattelemaan ilman että tulee joku panic mode niin vitusti xd nytkin on taas sellanen olo ettei pysty käsittelemään (no ei kai, ku oon kattonu kaikkee tõnuun villuun timppaan ja hessuun liittyvää plus vielä kaikkea muuta shittiä niin joo ei kai silloin nyt pystykään mitään käsittelemään kun pitää liikaa sörkkiä ja härnätä itteesä iha vaa vittuillakseen xddd jos ihan tahallaan tsekkailee youtube-historiaa niin että psykoosit taas on tulilla ja fläsärit niin.. ei sillon pidä ihmetellä et <em>miks mua ahistaa</em> tai miks ei pysty käsittelemään asioita/tunteita/yms jotain) rääh</p><p></p><p>Voisin kyllä sinänsä kuunnella musaa (ja ehkä syödäkin jotain) mutta kun emmä tiiä mun aivot flippaa niin paljon (kuten aina)</p><p></p><p>No mutta ainakin tiedän sentään keitä ajattelen tällä hetkellä... Eipä sitä voi olla tietämättä :-------D oon nimittäin niin tunteissa noista. En tykkää, en yhtään. Ainiin hirveetä ku katoin et mitä kaikkee oonkaan joulukuussa kattonu ni siel oli kaikkee iggyyn liittyvää myös mikä ei oo kyllä jees ku en kyllä todellakaan jaksa sitä nyt ajatella. Just näin käy aina, kaikki asiat mitkä oon pyrkiny sulkee mielestä palaa takas. Vähä niiku tõnu ja villu. Ja paul. Ja toinen paul. Ja karikin. Yli kymmenen vuoden takaa. Minkä taakseen jättää D: ei näistä asioista pääse eroon koskaa, timppa ja hessukin.. niistä näki heti sen että ne tulee jäämään samalla tavalla mieleen niiku vaikka just tõnu + villu. Pyörii vuodesta toiseen mieles. Näin. Voin tosi hyvin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 3053, member: 34"] Tänne on outoa kirjottaa mutta kirjotan silti kun nyt ei enää muutakaan paikkaa ole, paitsi omat priva muistiot :--D kuitenkin. Ehkä tähän tottuu joskus. Tsekkailin tosiaan youtube-historiaani (virhe) ja löysin mm. Tämän D: [MEDIA=youtube]PcI5_L5g0Ac[/MEDIA] Äwww niin söpö ja rakas kulta :( itkettää ja sit kans kuuntelin taas pitkäst aikaa soul asylumin misery ja itkettää kyllä koska kuuntelin sitä syksyllä paljon ainaki yhtee aikaa ja oi voi kun nyt jotenkin tuntuu oudolta kun kaikki on muuttunu taas.. vaikka kuitenkaan ei ole. Nyyh emmä tiiä kaikki nää tunteet sun muut on ihan ajdjdkdjdk huoh. Kuuntelin myös jmke:tä tietty ja ahdistaa kyllä koska tammikuu 2020. Että näin. Oikeesti mistä vetoo et asiat menee koht taas niin yli että kohta en taaskaan pysty esim timbee ja hessuu ajattelemaan ilman että tulee joku panic mode niin vitusti xd nytkin on taas sellanen olo ettei pysty käsittelemään (no ei kai, ku oon kattonu kaikkee tõnuun villuun timppaan ja hessuun liittyvää plus vielä kaikkea muuta shittiä niin joo ei kai silloin nyt pystykään mitään käsittelemään kun pitää liikaa sörkkiä ja härnätä itteesä iha vaa vittuillakseen xddd jos ihan tahallaan tsekkailee youtube-historiaa niin että psykoosit taas on tulilla ja fläsärit niin.. ei sillon pidä ihmetellä et [I]miks mua ahistaa[/I] tai miks ei pysty käsittelemään asioita/tunteita/yms jotain) rääh Voisin kyllä sinänsä kuunnella musaa (ja ehkä syödäkin jotain) mutta kun emmä tiiä mun aivot flippaa niin paljon (kuten aina) No mutta ainakin tiedän sentään keitä ajattelen tällä hetkellä... Eipä sitä voi olla tietämättä :-------D oon nimittäin niin tunteissa noista. En tykkää, en yhtään. Ainiin hirveetä ku katoin et mitä kaikkee oonkaan joulukuussa kattonu ni siel oli kaikkee iggyyn liittyvää myös mikä ei oo kyllä jees ku en kyllä todellakaan jaksa sitä nyt ajatella. Just näin käy aina, kaikki asiat mitkä oon pyrkiny sulkee mielestä palaa takas. Vähä niiku tõnu ja villu. Ja paul. Ja toinen paul. Ja karikin. Yli kymmenen vuoden takaa. Minkä taakseen jättää D: ei näistä asioista pääse eroon koskaa, timppa ja hessukin.. niistä näki heti sen että ne tulee jäämään samalla tavalla mieleen niiku vaikka just tõnu + villu. Pyörii vuodesta toiseen mieles. Näin. Voin tosi hyvin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Jos ketään kiinnostaa ni höpisen tänne
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja