Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Jos ketään kiinnostaa ni höpisen tänne
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 3152" data-attributes="member: 34"><p>En kestä enää D: tää on aivan liian vaikeeta ja raskasta. Huvittaa oikeasti, kun inisin psykologille tästä asiasta (siis siitä että mulla on julkkisihastuksia ja hajoilen välillä niihi) ja sit se oikeasti anto mulle neuvon, joka oli kyl ihan jees, et ota yhteyttä tähän paikkaan niin pääset juttelee ehkä enemmän (kun tuo psykologi ei ole mikään varsinaisesti mun psykologi vaan meillä on aikoja tosi harvoin) ja literally sain lapun jossa on suoraan se numero mihin ottaa yhteyttä, mutta arvatkaa vaan oonko pystynyt :D no en :D mikä siinä voi olla niin vaikeeta? Oon yli viikon jahkaillu sitä XDDDD äh, huvittavaa. Niin kuin koko elämäni muutenkin. Itkettää tõnu ja villu ja timo ja hessu. Löysin myös uuden kuvan miikasta ja se oli söpö. Haha. Tämmösissä tilanteissa kyllä maistuis lonkku/siideri, mutta :D ei nyt kuitenkaan. Joskus sitten. Hajottaa vaan niin perkeleesti kun nää olot ei lopu koskaan. Ei siinä muuten mitään mutta miks ihastumiset (ainakin välillä) aiheuttaa mulle niin kohtuuttoman huonoa oloa. Ei onneksi ihan aina, mutta nää muutama päivä täs on ollu ihan lmao huoh hoih ::::D no. Joku päivä tässä varmaan taas tulee normaalimpi olo ehkä. Nyt pakko-oireet ja kaikki vaan ahistaa helvetisti.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 3152, member: 34"] En kestä enää D: tää on aivan liian vaikeeta ja raskasta. Huvittaa oikeasti, kun inisin psykologille tästä asiasta (siis siitä että mulla on julkkisihastuksia ja hajoilen välillä niihi) ja sit se oikeasti anto mulle neuvon, joka oli kyl ihan jees, et ota yhteyttä tähän paikkaan niin pääset juttelee ehkä enemmän (kun tuo psykologi ei ole mikään varsinaisesti mun psykologi vaan meillä on aikoja tosi harvoin) ja literally sain lapun jossa on suoraan se numero mihin ottaa yhteyttä, mutta arvatkaa vaan oonko pystynyt :D no en :D mikä siinä voi olla niin vaikeeta? Oon yli viikon jahkaillu sitä XDDDD äh, huvittavaa. Niin kuin koko elämäni muutenkin. Itkettää tõnu ja villu ja timo ja hessu. Löysin myös uuden kuvan miikasta ja se oli söpö. Haha. Tämmösissä tilanteissa kyllä maistuis lonkku/siideri, mutta :D ei nyt kuitenkaan. Joskus sitten. Hajottaa vaan niin perkeleesti kun nää olot ei lopu koskaan. Ei siinä muuten mitään mutta miks ihastumiset (ainakin välillä) aiheuttaa mulle niin kohtuuttoman huonoa oloa. Ei onneksi ihan aina, mutta nää muutama päivä täs on ollu ihan lmao huoh hoih ::::D no. Joku päivä tässä varmaan taas tulee normaalimpi olo ehkä. Nyt pakko-oireet ja kaikki vaan ahistaa helvetisti. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Jos ketään kiinnostaa ni höpisen tänne
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja