Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Jos ketään kiinnostaa ni höpisen tänne
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 3174" data-attributes="member: 34"><p>Ehkä vähän kriiseilyttää kun tuntuu että spämmään liikaa, mut toisaalta spämmäilen vaan tähän yhteen kesuun D: että ehkä se ei haittaaaa nyt. Aaaa hajottaa kuuntelen villun soittolistaaaaaa ja rakastan sitä niin vitustiiiii ja rakastan hessua niin vitustiiii ja rakastan timppaa niin vitustiiiii ja rakastan tõnua niin vitustiiiii D: sydänparka. Mut oikeasti näitä on liikaa. Silloin kun oli <em>pelkästään </em>Timppa niin must se tuntu selkeemmältä. Nyt kun ajattelen niin montaa taas niin se on tosi ahistavaa kun ei oikein tiedä ikinä että mitä tapahtuu ja kehen seuraavaks taas hairahtaa. Vaikkakin.... Ei mun tunteet silti oo mihinkään menny timppaa kohtaan joten hämmentää että miten mulla on kapasiteettia tuntee näin paljon näin montaa kohtaa? Hhhhh joo rääh hessukin on varmaan yhtä paha ku villu ja timppa että ok. Vaikka ei kyllä kukaan oo varmaan loppujen lopuksi ihan täysin sama asia kun timppa, mut silti, esim nytkin ajattelen hessua ja timppaa varmaan yhtä paljon. Vaikka en ikinä rakastunut hessuun yhtä hulluna ku timppaan. Tai no emt se on erilaista??? Koska oon ihan vitun done siis nää tunteet on niiiin vahvoi hesuu kohtaa ja emt välil tuijotan jopa enemmän sitä ku timbee jossai videois mut.. mut ei tää ny silti oo sama mitä tapahtu timpan kaa xD se oli nimittäin ihan sairasta. Noh, niin on kyllä tääkin. Mut eri tavalla? Kai? Ehkä? Huvittaa niin paljon oikeasti :----------D en kestä sitä et oon alkanu kattoo mankelii ku sillon aiemmin olin sillee lol miks kattoisin mitää mankelijuttui ku siin ei oo timppaa XDDDDDDDDDD ja nyt vaa kuolailen hessua XDDDDDDD SEIS :D awwww tuli mieleen se prisman kassa sketsi hessu on jotenki söpö siinä D:::::::: ja suomalainen mies D:::: awwwww awwww awww kuolema korjaa meikän oikeest D:::::::: huutista oon seonnu jo laskuissa kuinka monesti oon kattonu youtubest sen leikin varjolla jakson D::::::::::::::: vähintään neljä kertaa mutta ehkä enemmänkin, en muista oikeesti enää???????? MUA HAJOTTAA :D seis taidan ruveta kattoo taas jtn emt varmaan joko kummeli tai mankeli tai D: hirveet nostalgiat kyllä k&p:stä mutta en viitsi alkaa kattoa sitä uudestaan :DDDDDD nyt kun siitä kuitenkin tulee uusi kausikin. Mutta ne ykkös- ja kakkoskausi oli vaan niin ihania D-----: mua hajottaa tosin kun sillon basically tykkäsin pelkästään timpasta, en ainakaan myöntäny tykkääväni hesusta sillon viel... Ni karseet nostalgiat siitä ajasta. Ai saatana en voi uskoa että siitäkin on about kuukausi kun oli tammikuun alku ja vetelin psykooseja niin huolella because of timppa. Huuuuuuttttt seis seis seis :D eih :DDD <strong>kaikki on hyvin.</strong></p><p></p><p>MIKS MUN PITI RAKASTUU HESSUUN :D aaaaaaaa seis.</p><p></p><p>Ja MIKS sanon hessuu hesuks XD aaa oikeesti ootan sitä ku joskus ihan salee rakastun helaan/poteen ei vittu huutonauraisin niin lujaa jos se joskus tapahtuu ei vittu hajoon ai saatana :--D MITEN</p><p></p><p><strong>MITEN?</strong> kiitti vaa hessu.</p><p></p><p>Joo taidan kattoo mankelii ihan vaan nostalgisoidakseni sitä ku viikko sit (tai joskus sillon) kattelin niit ja sillon nimenomaan just alko se ku aloin näkee hesust unta joka saaaaakelin yö. Nään vielki siit joka yö unta D: mut niin kyl timpastaki. Ainakin suurin piirtein joka yö. Ja sepäs vasta onkin hulvatonta.</p><p></p><p>En vaan ymmärrä miks villun ja tõnunkin piti nyt sekottaa pakkaa vielä lisää? Aivot sanoo ittensä irti.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 3174, member: 34"] Ehkä vähän kriiseilyttää kun tuntuu että spämmään liikaa, mut toisaalta spämmäilen vaan tähän yhteen kesuun D: että ehkä se ei haittaaaa nyt. Aaaa hajottaa kuuntelen villun soittolistaaaaaa ja rakastan sitä niin vitustiiiii ja rakastan hessua niin vitustiiii ja rakastan timppaa niin vitustiiiii ja rakastan tõnua niin vitustiiiii D: sydänparka. Mut oikeasti näitä on liikaa. Silloin kun oli [I]pelkästään [/I]Timppa niin must se tuntu selkeemmältä. Nyt kun ajattelen niin montaa taas niin se on tosi ahistavaa kun ei oikein tiedä ikinä että mitä tapahtuu ja kehen seuraavaks taas hairahtaa. Vaikkakin.... Ei mun tunteet silti oo mihinkään menny timppaa kohtaan joten hämmentää että miten mulla on kapasiteettia tuntee näin paljon näin montaa kohtaa? Hhhhh joo rääh hessukin on varmaan yhtä paha ku villu ja timppa että ok. Vaikka ei kyllä kukaan oo varmaan loppujen lopuksi ihan täysin sama asia kun timppa, mut silti, esim nytkin ajattelen hessua ja timppaa varmaan yhtä paljon. Vaikka en ikinä rakastunut hessuun yhtä hulluna ku timppaan. Tai no emt se on erilaista??? Koska oon ihan vitun done siis nää tunteet on niiiin vahvoi hesuu kohtaa ja emt välil tuijotan jopa enemmän sitä ku timbee jossai videois mut.. mut ei tää ny silti oo sama mitä tapahtu timpan kaa xD se oli nimittäin ihan sairasta. Noh, niin on kyllä tääkin. Mut eri tavalla? Kai? Ehkä? Huvittaa niin paljon oikeasti :----------D en kestä sitä et oon alkanu kattoo mankelii ku sillon aiemmin olin sillee lol miks kattoisin mitää mankelijuttui ku siin ei oo timppaa XDDDDDDDDDD ja nyt vaa kuolailen hessua XDDDDDDD SEIS :D awwww tuli mieleen se prisman kassa sketsi hessu on jotenki söpö siinä D:::::::: ja suomalainen mies D:::: awwwww awwww awww kuolema korjaa meikän oikeest D:::::::: huutista oon seonnu jo laskuissa kuinka monesti oon kattonu youtubest sen leikin varjolla jakson D::::::::::::::: vähintään neljä kertaa mutta ehkä enemmänkin, en muista oikeesti enää???????? MUA HAJOTTAA :D seis taidan ruveta kattoo taas jtn emt varmaan joko kummeli tai mankeli tai D: hirveet nostalgiat kyllä k&p:stä mutta en viitsi alkaa kattoa sitä uudestaan :DDDDDD nyt kun siitä kuitenkin tulee uusi kausikin. Mutta ne ykkös- ja kakkoskausi oli vaan niin ihania D-----: mua hajottaa tosin kun sillon basically tykkäsin pelkästään timpasta, en ainakaan myöntäny tykkääväni hesusta sillon viel... Ni karseet nostalgiat siitä ajasta. Ai saatana en voi uskoa että siitäkin on about kuukausi kun oli tammikuun alku ja vetelin psykooseja niin huolella because of timppa. Huuuuuuttttt seis seis seis :D eih :DDD [B]kaikki on hyvin.[/B] MIKS MUN PITI RAKASTUU HESSUUN :D aaaaaaaa seis. Ja MIKS sanon hessuu hesuks XD aaa oikeesti ootan sitä ku joskus ihan salee rakastun helaan/poteen ei vittu huutonauraisin niin lujaa jos se joskus tapahtuu ei vittu hajoon ai saatana :--D MITEN [B]MITEN?[/B] kiitti vaa hessu. Joo taidan kattoo mankelii ihan vaan nostalgisoidakseni sitä ku viikko sit (tai joskus sillon) kattelin niit ja sillon nimenomaan just alko se ku aloin näkee hesust unta joka saaaaakelin yö. Nään vielki siit joka yö unta D: mut niin kyl timpastaki. Ainakin suurin piirtein joka yö. Ja sepäs vasta onkin hulvatonta. En vaan ymmärrä miks villun ja tõnunkin piti nyt sekottaa pakkaa vielä lisää? Aivot sanoo ittensä irti. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Jos ketään kiinnostaa ni höpisen tänne
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja