Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Jos teet kaikki nämä testit niin mitä "diagnooseja" saisit niiden perusteella?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Mandalay" data-source="post: 35159" data-attributes="member: 23"><p>Lukihäiriö 10/22 (veikkaan että suurin osa kyllä-vastauksista tulee keskittymisvaikeuksien ja lievän hahmotushäiriön takia, lukihäiriötä tuskin on)</p><p></p><p>Adhd:sta sain 107 ja se mulla onkin</p><p></p><p>Luustotestiin vastasin 3 kohtaan kyllä</p><p></p><p>OCD: 14/72 eli ei todennäköinen</p><p></p><p>Syömishäiriöstä sain 2 pistettä ja tän mukaan pitäisi olla huolissaan, mutta itse koen, että oon päässyt näistä ajatuksista jo aika lailla eroon (aika ajoin käy vielä mielessä, mutta tuskin koskaan ihan täysin loppuukaan?) eikä nää ajatukset ja ajoittainen ahdistus enää juurikaan vaivaa elämääni tai vaikuta siihen mitä syön, kun oon oppinut käsittelemään sitä</p><p></p><p>Masennus: 9p eli masennusoireita. Tääkin on vaan positiivinen tulos, kun mulla on todettu keskivaikea masennus ja nyt tuskin edes saisin samaa diagnoosia enää jos olisin hoidon piirissä! </p><p></p><p>Itsetunto: 15 pistettä eli keskimääräistä tasoa. Tässäkin oon ottanut valtavan harppauksen viimesen vuoden aikana :D</p><p></p><p>Asperger: Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 12 sekuntia ja testipistemääräsi on 90 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa.</p><p></p><p>Näitä oli yllättävän kiva tehdä, kun nään konkreettisesti miten monen asian kanssa menee nykyään niiiin paljon paremmin kuin vielä jonkun aikaa sitten :'D elämä itse asiassa hymyilee ihan helkkarin paljon jo</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mandalay, post: 35159, member: 23"] Lukihäiriö 10/22 (veikkaan että suurin osa kyllä-vastauksista tulee keskittymisvaikeuksien ja lievän hahmotushäiriön takia, lukihäiriötä tuskin on) Adhd:sta sain 107 ja se mulla onkin Luustotestiin vastasin 3 kohtaan kyllä OCD: 14/72 eli ei todennäköinen Syömishäiriöstä sain 2 pistettä ja tän mukaan pitäisi olla huolissaan, mutta itse koen, että oon päässyt näistä ajatuksista jo aika lailla eroon (aika ajoin käy vielä mielessä, mutta tuskin koskaan ihan täysin loppuukaan?) eikä nää ajatukset ja ajoittainen ahdistus enää juurikaan vaivaa elämääni tai vaikuta siihen mitä syön, kun oon oppinut käsittelemään sitä Masennus: 9p eli masennusoireita. Tääkin on vaan positiivinen tulos, kun mulla on todettu keskivaikea masennus ja nyt tuskin edes saisin samaa diagnoosia enää jos olisin hoidon piirissä! Itsetunto: 15 pistettä eli keskimääräistä tasoa. Tässäkin oon ottanut valtavan harppauksen viimesen vuoden aikana :D Asperger: Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 12 sekuntia ja testipistemääräsi on 90 eli sinulla ei ole Aspergerin syndroomaa. Näitä oli yllättävän kiva tehdä, kun nään konkreettisesti miten monen asian kanssa menee nykyään niiiin paljon paremmin kuin vielä jonkun aikaa sitten :'D elämä itse asiassa hymyilee ihan helkkarin paljon jo [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Jos teet kaikki nämä testit niin mitä "diagnooseja" saisit niiden perusteella?
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja