Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Joskus vaan mietin että miten helvetissä unet toimii :Dd
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 29657" data-attributes="member: 34"><p>For real :D näin unta jostain random tytöstä jota tietääkseni en oikeassa elämässä tunne??? Vai olenko sittenkin hänet nähnyt koska kuulemma aivot ei voi keksiä unessa uusia kasvoja joten idk. Joka tapauksessa en ainakaan vielä ole saanut päähäni kuka helvetti se oli. Anygays, miten voi tuntea niin voimakasta romanttista ja seksuaalista vetoa muijaan joka oli vaan sun unessa :Dd se oli niin intensiivinen uni. Se oli iha hiton kuuma muija + olin ihan hämmentynyt kun olin vissiin olettanu sen heteroksi siinä unessa koska se oli niin femme ja tällee, mut sit se oliki gay asf D:: en tiiä oonko ikinä nähny hämmentävämpää unta, se tuli siihen ihan kiinni muhun ja yllätyin vitusti lmao. Sit meist oikeest tuli pari siinä ja kaikki oli sillee "aw ootte söpöjä" -__- huutista oikeesti mitä ihmettä. En niiku ymmärrä miten voi olla niin attracted johonkin unityyppiin. Mut kummiski siin ehk oli jotain tuttua ulkonäössä mut en vaan saa päähäni kuka se oli jos se nyt oli ees kukaan oikeesta elämästä. Hiton outoo.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 29657, member: 34"] For real :D näin unta jostain random tytöstä jota tietääkseni en oikeassa elämässä tunne??? Vai olenko sittenkin hänet nähnyt koska kuulemma aivot ei voi keksiä unessa uusia kasvoja joten idk. Joka tapauksessa en ainakaan vielä ole saanut päähäni kuka helvetti se oli. Anygays, miten voi tuntea niin voimakasta romanttista ja seksuaalista vetoa muijaan joka oli vaan sun unessa :Dd se oli niin intensiivinen uni. Se oli iha hiton kuuma muija + olin ihan hämmentynyt kun olin vissiin olettanu sen heteroksi siinä unessa koska se oli niin femme ja tällee, mut sit se oliki gay asf D:: en tiiä oonko ikinä nähny hämmentävämpää unta, se tuli siihen ihan kiinni muhun ja yllätyin vitusti lmao. Sit meist oikeest tuli pari siinä ja kaikki oli sillee "aw ootte söpöjä" -__- huutista oikeesti mitä ihmettä. En niiku ymmärrä miten voi olla niin attracted johonkin unityyppiin. Mut kummiski siin ehk oli jotain tuttua ulkonäössä mut en vaan saa päähäni kuka se oli jos se nyt oli ees kukaan oikeesta elämästä. Hiton outoo. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Joskus vaan mietin että miten helvetissä unet toimii :Dd
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja