Mielenterveys jotai syömishäiriöpaskaa taas

Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
20
Reaktioarvo
20
jotku ehkä muistaa ku aika vuoden alussa kerroin että haluisin puhua mun psykologille mun syömisjutuista ja no sillon mä uskalsin kertoo sille joka on asia jota kadun eniten koska noin kuukausi sitte se soitti mun porukoille koska se on huolissaan ja me mennään ens viikol kesustelee yhtee paikkaa jossa on mun porukat se psykologi ja joku toinen lääkäri tms et miten jatkon suhteen ja tänää mul oli terkkari ja mun paino oli vaa laskenu vaikka oon syöny vähän paremmin ku ennen ja mua nyt pelottaa et mitä ne päättää siel et pakotetaanko mua syömää vai mitä tai ku tää on menny jo parempaa suuntaa enkä tiiä miks mun paino on vaa laskenu mut onks jollai ollu jotaki samanlaista tilannetta tms auttakaa pls :/
 
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
1,068
Reaktioarvo
1,522
Rohkeasti toimittu, kun kerroit psykologille syömisestäsi. Teit aivan oikein, vaikka juuri nyt ei siltä tuntuisikaan. Koita mennä tuonne tapaamiseen avoimin mielin ja yritä ottaa ammattilaisapu vastaan, niin vaikealta kuin se voikin tuntua. Kovasti tsemppiä sulle! Ja kerro sitten ihmeessä tänne, miten se tapaaminen sujui, jos vaan haluat.
 
Liittynyt
7.2.2021
Viestejä
307
Reaktioarvo
566
Jep komppaan Kerppua! (mun on tosi pitkään jo tehnyt mieli keksiä sulle lempinimi @Kerberos , sano jos et halua sitä!! Oikeasti!!)

Vaikka nyt tuntuu pelottavalta mennä siihen tapaamiseen, tiedät varmaan itsekin että syömishäiriöstä selviytyminen ei tapahdu noin vain. Oot ollut vahva kertoessasi psykologille, joten koita säästää sitä samaa voimaa siihen tapaamiseen.

Luulen, että moni sun kanssa samassa tilanteessa oleva painii noiden asioiden kanssa. Jos sua kiinnostaa lukea, täällä on syömishäiriöliiton esitteitä ja oppaita. Siellä oli ainakin yksi, johon oli koottu kirjoituksia tyypeiltä, jotka on sairastunut syömishäiriöön. Ajattelin, että se vois toimia vähänniinku vertaistukena :)

Tsemppiä sulle! <3
 
Ylös Pohja