Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Jotenkin toivon että tää on vain pahaa unta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="kromi" data-source="post: 42188" data-attributes="member: 303"><p>Täytyy vielä lisätä, että mun silmät aukesi tän asian suhteen, kun nykyisessä koulussani professori on painottanut sitä, että vaikka tänne ei pääsisi sisään, tai ei pääsisi esim. kokeesta läpi, se ei tarkoita, että on jotenkin huono, vaan sitä, että juuri nyt juuri tämä paikka ei sovi sinulle. </p><p></p><p>Se voi olla kiinni elämäntilanteesta, tai siitä että tekee eri tyyppistä taidetta joka menee vähän tämän koulun erikoistumisen ohi tai muuten ei ole valmis. Mutta se, että ei sovi tänne, ei tarkoita että on huono, mutta eri tyylinen. </p><p></p><p></p><p>Tää tietysti on vähän erilainen koulu muutenkin kuin perus yliopistot, ha eri maassa, mutta tuon ajatusmallin voi mun mielestä silti hyvin siirtää muuallekin. Ja siis täysin muihin aloihin. Ja ihmisiin. Ja kaikkeen muuhunkin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kromi, post: 42188, member: 303"] Täytyy vielä lisätä, että mun silmät aukesi tän asian suhteen, kun nykyisessä koulussani professori on painottanut sitä, että vaikka tänne ei pääsisi sisään, tai ei pääsisi esim. kokeesta läpi, se ei tarkoita, että on jotenkin huono, vaan sitä, että juuri nyt juuri tämä paikka ei sovi sinulle. Se voi olla kiinni elämäntilanteesta, tai siitä että tekee eri tyyppistä taidetta joka menee vähän tämän koulun erikoistumisen ohi tai muuten ei ole valmis. Mutta se, että ei sovi tänne, ei tarkoita että on huono, mutta eri tyylinen. Tää tietysti on vähän erilainen koulu muutenkin kuin perus yliopistot, ha eri maassa, mutta tuon ajatusmallin voi mun mielestä silti hyvin siirtää muuallekin. Ja siis täysin muihin aloihin. Ja ihmisiin. Ja kaikkeen muuhunkin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Jotenkin toivon että tää on vain pahaa unta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja