Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Jotenkin toivon että tää on vain pahaa unta
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Taivaansini" data-source="post: 42203" data-attributes="member: 167"><p>Muut onki jo kaiken tarvittavan, joten toistaisin vain muita, jos puhuisin tästä asiasta sen enempää niin puhun nyt vähän muistakin asioista, kuin siitä, kuinka vaikeeta tonne on päästä. :D Mut siis voitko laittaa kuvat niistä sun kuvallisista tehtävistä ja kopioida kirjalliset, ku kiinnostais kovasti nähä? Itteeki nimittäin kiinnostaa just noi koulutukset, tosin uskon enemmänki ammattikorkeen olevan se mun paikka. :D</p><p></p><p>Ja siis itekkään en päässyt kuvallisen ilmaisun perustutkintoonkaan hakiessa toiseen osuuteen enkä ees tiedä, millaset pisteet siitä sain, joka on kyl vähän ärsyttävää. :/ Mul oli kyl sillon muutenki ties mitä lopputyötä ja koetta koulussa, joten en edes voinut panostaa niin paljoa enkä muutenkaan oo hirveen hyvä kuvaamaan piirroksissa muotoa, tai maalaamaan vesiväreillä ilman ääriviivoja. Luulen, et kuitenki kirjallinen osuus meni ihan hyvin. Tosin ei tästäkään voi, kuin arvella.</p><p></p><p>Mut ens vuonna vaan uusiks ja toi opisto mihin meet kuulostaa tosi hyvältä! Itekki aattelin amiksen jälkeen mennä semmoseen Teho-Opiston kurssiin niin voisin siinä parantaa mahiksiini ja taitojani opiskelupaikkaa hakiessa.</p><p></p><p>Ja siis toi koulu, mihin en päässyt oli mulla vasta viides vaihtoehto. Ekana mulla on audiovisuaalisen viestinnän osaamisala(molemmat siis media-alan ja kuvallisen ilmaisun perustutkintoja) ja siinä on niin alhaset vaadittavat pistemäärät eikä tarvii edes tehä pääsykokeita niin uskon pääseväni sinne.</p><p></p><p>Tokana mulla on lukin taidelinja, johon oli pääsykokeet. En ees tiiä haluunko tähän vai tohon ekaan enemmän ja tuun sen takia varmasti vielä katumaan et laitoin ton toisen ekaksi kun noi on oikeesti niin tasoissa ku vaan voi olla. :(</p><p></p><p>Sitte kolmantena lähilukio, jonka oisin laittanut vasta enintään neloseks, mutt äidin pyynnöstä laiyoin tohon, ku en kuitenkaan usko päätyväni tohon. Kaikki yli seiskan keskiarvon ylittävät tyyliin pääsee tonne ja mun keskiarvo on yli seiskan.</p><p></p><p>Ja sit laitoin neljänneksi tekstiili- ja muotialan perustutkinnon ja viidenneksi ton kuvallisen ilmaisun. :) Mut oikeesti aika tasasta näitten kaikkien kaa.</p><p></p><p>Mut joo, tsemppiä seuraaviin hakuihin! Toivottavasti pääset sit seuraavalla kerralla, jos et nyt pääse. :)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Taivaansini, post: 42203, member: 167"] Muut onki jo kaiken tarvittavan, joten toistaisin vain muita, jos puhuisin tästä asiasta sen enempää niin puhun nyt vähän muistakin asioista, kuin siitä, kuinka vaikeeta tonne on päästä. :D Mut siis voitko laittaa kuvat niistä sun kuvallisista tehtävistä ja kopioida kirjalliset, ku kiinnostais kovasti nähä? Itteeki nimittäin kiinnostaa just noi koulutukset, tosin uskon enemmänki ammattikorkeen olevan se mun paikka. :D Ja siis itekkään en päässyt kuvallisen ilmaisun perustutkintoonkaan hakiessa toiseen osuuteen enkä ees tiedä, millaset pisteet siitä sain, joka on kyl vähän ärsyttävää. :/ Mul oli kyl sillon muutenki ties mitä lopputyötä ja koetta koulussa, joten en edes voinut panostaa niin paljoa enkä muutenkaan oo hirveen hyvä kuvaamaan piirroksissa muotoa, tai maalaamaan vesiväreillä ilman ääriviivoja. Luulen, et kuitenki kirjallinen osuus meni ihan hyvin. Tosin ei tästäkään voi, kuin arvella. Mut ens vuonna vaan uusiks ja toi opisto mihin meet kuulostaa tosi hyvältä! Itekki aattelin amiksen jälkeen mennä semmoseen Teho-Opiston kurssiin niin voisin siinä parantaa mahiksiini ja taitojani opiskelupaikkaa hakiessa. Ja siis toi koulu, mihin en päässyt oli mulla vasta viides vaihtoehto. Ekana mulla on audiovisuaalisen viestinnän osaamisala(molemmat siis media-alan ja kuvallisen ilmaisun perustutkintoja) ja siinä on niin alhaset vaadittavat pistemäärät eikä tarvii edes tehä pääsykokeita niin uskon pääseväni sinne. Tokana mulla on lukin taidelinja, johon oli pääsykokeet. En ees tiiä haluunko tähän vai tohon ekaan enemmän ja tuun sen takia varmasti vielä katumaan et laitoin ton toisen ekaksi kun noi on oikeesti niin tasoissa ku vaan voi olla. :( Sitte kolmantena lähilukio, jonka oisin laittanut vasta enintään neloseks, mutt äidin pyynnöstä laiyoin tohon, ku en kuitenkaan usko päätyväni tohon. Kaikki yli seiskan keskiarvon ylittävät tyyliin pääsee tonne ja mun keskiarvo on yli seiskan. Ja sit laitoin neljänneksi tekstiili- ja muotialan perustutkinnon ja viidenneksi ton kuvallisen ilmaisun. :) Mut oikeesti aika tasasta näitten kaikkien kaa. Mut joo, tsemppiä seuraaviin hakuihin! Toivottavasti pääset sit seuraavalla kerralla, jos et nyt pääse. :) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Opiskelu, työ & ammatti
Jotenkin toivon että tää on vain pahaa unta
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja