Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Joulu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Amislainen" data-source="post: 86864" data-attributes="member: 28"><p>Meen jouluks ehkä tampereelöe sukulaisille tai sit oon kotona en tiiä viel ja en tiiä mitä haluun joululahjaks ei äiti oo kusyny ees multa et mitä saan joululahjaks mut molemmilta veljiltämi on lysyny mut ei viel multa ja eilen ku katoin telkkari niin olipa kiva ku isoveli oli keittiös ja äiti tuli keittiöön ja kysy sit veljeltä et mitä se haluu joululahjaks ja sit beli kerto et mitä halui mut multa ei sit oo lysytty mitä haluun eikä mul oo aikaa muille ostaa mitään joululahjoi tänä jouluna plus rahapussi on otettu pois multa et oon ollu jo yli kuukauden ilman rahapussia tiettyjen asioiden takia</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Amislainen, post: 86864, member: 28"] Meen jouluks ehkä tampereelöe sukulaisille tai sit oon kotona en tiiä viel ja en tiiä mitä haluun joululahjaks ei äiti oo kusyny ees multa et mitä saan joululahjaks mut molemmilta veljiltämi on lysyny mut ei viel multa ja eilen ku katoin telkkari niin olipa kiva ku isoveli oli keittiös ja äiti tuli keittiöön ja kysy sit veljeltä et mitä se haluu joululahjaks ja sit beli kerto et mitä halui mut multa ei sit oo lysytty mitä haluun eikä mul oo aikaa muille ostaa mitään joululahjoi tänä jouluna plus rahapussi on otettu pois multa et oon ollu jo yli kuukauden ilman rahapussia tiettyjen asioiden takia [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Joulu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja