Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Joulu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="Amislainen" data-source="post: 86870" data-attributes="member: 28"><p>Niin noh oon täs ennen jpulua jääny tupakista kii tai noh marraskuun alussa jäin kii ja noh sen takia lähti rahapussi ja noh se asia sit käytiin vasta nyt viikonloppuna läpi ku siis olin luullu et äiti ottaa asian puheeks et tulee juttelee enoh sit se sanoki et saan rahapussin vasta sit takas ku ollaan jutelti asia läpi ja sit mä otin sen viikonloppuna puheeks plis sit nyt viikonloppuna valehtelin kun olin veljen huonees käynu hakee purkkaa ja omenallkööriä ja siel oli sit ollu jälkiä et oon käyny siel ja noh sit sanoin vaan wt oisin purkkaa pelkästään hakenu vaikka otin myös omenalikööriä ka sit en oo kolmeen päivään saanu joulusukkaaannjerkkua ku se on niin ku joulukalenteri et joka päivä äiti laittaa joulusukkaan herkin niin en oo kolmeen päivään saanu herkkua koska öiti ties et en oo ihan kaikkee kertomi.nyt kuitenkin sit tunnustin kolmen päivän päästä et otin myös alkoholia mut ku luulin et alkais huutaa et oon salaa alkoholia ottanu mut ei ees huutanu sen 5akia usein just salaa teen asioita ja jos jään kii alan balehtelee.koska luulen et äiti hermostuu vaikka ei hermostu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Amislainen, post: 86870, member: 28"] Niin noh oon täs ennen jpulua jääny tupakista kii tai noh marraskuun alussa jäin kii ja noh sen takia lähti rahapussi ja noh se asia sit käytiin vasta nyt viikonloppuna läpi ku siis olin luullu et äiti ottaa asian puheeks et tulee juttelee enoh sit se sanoki et saan rahapussin vasta sit takas ku ollaan jutelti asia läpi ja sit mä otin sen viikonloppuna puheeks plis sit nyt viikonloppuna valehtelin kun olin veljen huonees käynu hakee purkkaa ja omenallkööriä ja siel oli sit ollu jälkiä et oon käyny siel ja noh sit sanoin vaan wt oisin purkkaa pelkästään hakenu vaikka otin myös omenalikööriä ka sit en oo kolmeen päivään saanu joulusukkaaannjerkkua ku se on niin ku joulukalenteri et joka päivä äiti laittaa joulusukkaan herkin niin en oo kolmeen päivään saanu herkkua koska öiti ties et en oo ihan kaikkee kertomi.nyt kuitenkin sit tunnustin kolmen päivän päästä et otin myös alkoholia mut ku luulin et alkais huutaa et oon salaa alkoholia ottanu mut ei ees huutanu sen 5akia usein just salaa teen asioita ja jos jään kii alan balehtelee.koska luulen et äiti hermostuu vaikka ei hermostu [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Joulu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja