Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Joulu
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="ted" data-source="post: 86887" data-attributes="member: 126"><p>Oon kirjaimellisesti jouluhullu! Ja hassuinta tässä on se, että vietän ns. kristittyjen joulua ja rakastan sitä, vaikka en yhtään usko niihin juttuihin. Ja kuuntelen joululauluja joissa lauletaan Jeesuksesta. Joulukirkossa on kiva tunnelma (en tosin oo käynyt "oikeessa" joulukirkossa jouluaamuna). Tosin haluaisin yhdistää joulunviettoon myös jotain pakanajuttuja, koska uskon niihin, ja jouluhan oli alunperin pakanajuhla.</p><p></p><p>Vietän joulua perheen kanssa. Oon silti koristellut omankin asunnon jo tosi jouluiseksi, koska joulun odotus on parasta aikaa: koristeet, joululaulut, kauppakeskuksien jouluiset näyteikkunat jne. Pitäis vielä hankkia muutama joululahja. Rakastan lahjojen ostamista ja tekemistä, mutta aina on se sama ongelma, että mitä se lahjan saaja oikeesti haluaa ja tarvitsee (suklaa on aina hyvä ratkaisu tähän). Ite toivon esim keittiötarvikkeita joita mulla ei vielä ole (miten edes oon pärjännyt pitkään ilman niitä??), Arabian retroastioita, kirjoja yms.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ted, post: 86887, member: 126"] Oon kirjaimellisesti jouluhullu! Ja hassuinta tässä on se, että vietän ns. kristittyjen joulua ja rakastan sitä, vaikka en yhtään usko niihin juttuihin. Ja kuuntelen joululauluja joissa lauletaan Jeesuksesta. Joulukirkossa on kiva tunnelma (en tosin oo käynyt "oikeessa" joulukirkossa jouluaamuna). Tosin haluaisin yhdistää joulunviettoon myös jotain pakanajuttuja, koska uskon niihin, ja jouluhan oli alunperin pakanajuhla. Vietän joulua perheen kanssa. Oon silti koristellut omankin asunnon jo tosi jouluiseksi, koska joulun odotus on parasta aikaa: koristeet, joululaulut, kauppakeskuksien jouluiset näyteikkunat jne. Pitäis vielä hankkia muutama joululahja. Rakastan lahjojen ostamista ja tekemistä, mutta aina on se sama ongelma, että mitä se lahjan saaja oikeesti haluaa ja tarvitsee (suklaa on aina hyvä ratkaisu tähän). Ite toivon esim keittiötarvikkeita joita mulla ei vielä ole (miten edes oon pärjännyt pitkään ilman niitä??), Arabian retroastioita, kirjoja yms. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Joulu
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja