Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Jumalauta näitä incellejä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="KäveleväNakki" data-source="post: 200855" data-attributes="member: 46"><p>Joo tiiän että tein vähän kömpelösti tuon suhteen mutta onneks löytyy kaikenmaailman teräaseita melkeen joka lipastolta että oisin voinnu sellasen napata käten jos ois alkanu lähenteleen siinä ovella. Viestillä juttelin sille siksi että voisin selvittää mikä helvetti sen onglema on ns. ''turvalliselta etäisyydeltä'' koska sillä äijällä on joku minuutin kävelymatka tähän mun ovelle enkä halua sitä siihen väijyttämään mua.</p><p></p><p>Mun itsesuojeluvaistossa on siltä kannalta toivomisen varaa että vaikka en luota ihmisiin, niin en kuitenkaan pelkää niitä heti ensimmäisenä joten oven avaaminen yöllä äkäisesti on se mun eka refleksi ku joku tulee ovelle. Ehkä just ton takia oon joutunu monesti tappeluun tai meinannut kärjistää tilanteen siihen päin koska en ymmärrä mitä perääntyminen tarkottaa. Oon ehkä hivenen uhkarohkea.</p><p></p><p>Kuitenkin, älkää kukaan ottako mun toiminnasta (eikä varsinkaan ton ukon toiminnasta) mallia.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KäveleväNakki, post: 200855, member: 46"] Joo tiiän että tein vähän kömpelösti tuon suhteen mutta onneks löytyy kaikenmaailman teräaseita melkeen joka lipastolta että oisin voinnu sellasen napata käten jos ois alkanu lähenteleen siinä ovella. Viestillä juttelin sille siksi että voisin selvittää mikä helvetti sen onglema on ns. ''turvalliselta etäisyydeltä'' koska sillä äijällä on joku minuutin kävelymatka tähän mun ovelle enkä halua sitä siihen väijyttämään mua. Mun itsesuojeluvaistossa on siltä kannalta toivomisen varaa että vaikka en luota ihmisiin, niin en kuitenkaan pelkää niitä heti ensimmäisenä joten oven avaaminen yöllä äkäisesti on se mun eka refleksi ku joku tulee ovelle. Ehkä just ton takia oon joutunu monesti tappeluun tai meinannut kärjistää tilanteen siihen päin koska en ymmärrä mitä perääntyminen tarkottaa. Oon ehkä hivenen uhkarohkea. Kuitenkin, älkää kukaan ottako mun toiminnasta (eikä varsinkaan ton ukon toiminnasta) mallia. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Jumalauta näitä incellejä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja