Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Jumalauta näitä incellejä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="KäveleväNakki" data-source="post: 200946" data-attributes="member: 46"><p>Päivitys tähän tilanteeseen: Noin seittemän aikaan aamulla ovikello soi, ja heräsin siihen mut jatkoin unia heti, ku luulin et olin nähny unta. </p><p>Sit myöhemmin päivällä olin lähössä raappaan autoa jäistä ja vilkasin postilaatikkoon samalla; no eikö perkele sinne ollu tullu kirje siltä kusipäältä. Mikä siinä ei mee jakeluun että en haluu olla sen kanssa missään tekemisissä? Siinä luki taas jotai anteeks pyyntöjä ja vieläkin jumaliste yritti houkutella mua sen luo kylään. </p><p></p><p>Sen äijän täytyy olla helvetin tyhmä koska se paljasti sen asunnon numeron siinä kirjeessä, nyt voi viiä kusipellin sinne :DDDD</p><p>No ei vaan, onneksi harrastan kavereitten kanssa kaiken maailman pakana ja noita juttuja, ollaan ennenkin onnistuneesti kirottu epämiellyttäviä tyyppejä, joten tehtiin vitunmoiset rituaalit ja kirottiin se jäbä. Oppiipahan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KäveleväNakki, post: 200946, member: 46"] Päivitys tähän tilanteeseen: Noin seittemän aikaan aamulla ovikello soi, ja heräsin siihen mut jatkoin unia heti, ku luulin et olin nähny unta. Sit myöhemmin päivällä olin lähössä raappaan autoa jäistä ja vilkasin postilaatikkoon samalla; no eikö perkele sinne ollu tullu kirje siltä kusipäältä. Mikä siinä ei mee jakeluun että en haluu olla sen kanssa missään tekemisissä? Siinä luki taas jotai anteeks pyyntöjä ja vieläkin jumaliste yritti houkutella mua sen luo kylään. Sen äijän täytyy olla helvetin tyhmä koska se paljasti sen asunnon numeron siinä kirjeessä, nyt voi viiä kusipellin sinne :DDDD No ei vaan, onneksi harrastan kavereitten kanssa kaiken maailman pakana ja noita juttuja, ollaan ennenkin onnistuneesti kirottu epämiellyttäviä tyyppejä, joten tehtiin vitunmoiset rituaalit ja kirottiin se jäbä. Oppiipahan. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Jumalauta näitä incellejä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja