Aihe vapaa Juteltiin poicciksen kanssa mun opiskeluista

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Ja heitin ilmoille ajatuksen, että hän muuttaisi meidän kotipaikkakunnalle takaisin ja minä ja koira koulun perässä kauemmas. Jotenkin mun pään sisässä pieni yksiö jonne ei tarvitse paljoa ylimääräistä roinaa + koira kuulostaa suht helpolta ratkaisulta. Taka-ajatuksena tässä siis se, että se olisi molemmille helpompi, kun itse hoitaisin vain nopeasti koulun loppuun ja muuttaisin sitten takaisin kotiin poicciksen luokse. Lisäksi voisin yrittää päästä harkkaan kotipaikkakunnalle jolloin asuisin poicciksen kanssa + lomat haluaisin viettää myös ihan kotona hänen kanssaan.

En tiedä, tää on vain tällaista pohdintaa kun en ole vielä edes varma haenko kyseiseen kouluun ja ainahan tällaisissa jutuissa tulee jotain käytännön juttuja mitkä saattaa hankaloittaa.
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,977
Reaktioarvo
8,475
Ettei vain olisi poicciksella ketunhäntä kainalossa ja toinen misu kotipaikkakunnalla?
 

Hydrangea

Asiantuntija
Liittynyt
13.4.2023
Viestejä
260
Reaktioarvo
169
Miksei poiccis voi muuttaa samalle paikkakunnalle omaan yksiöön?
 

Xanor

Asiantuntija
Liittynyt
26.2.2021
Viestejä
1,120
Reaktioarvo
886
En kyllä tiedä miten ihmisten järki kestää elää muiden kanssa yksiössä. Itse kaipaan omaa rauhaa vaikka pitäisin siitä toisesta. Ihan vaan jos saisi aina välillä vetäytyä omaan nurkkaan oleskelemaan hetkeksi...
 

Skeletor

Tsemp-tsämp
Liittynyt
2.2.2021
Viestejä
19,977
Reaktioarvo
8,475
En kyllä tiedä miten ihmisten järki kestää elää muiden kanssa yksiössä. Itse kaipaan omaa rauhaa vaikka pitäisin siitä toisesta. Ihan vaan jos saisi aina välillä vetäytyä omaan nurkkaan oleskelemaan hetkeksi...
Tämän kolmesti kokeneena: sairasta.
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
Miksei poiccis voi muuttaa samalle paikkakunnalle omaan yksiöön?
Siis ihan hyvinhän me voitaisiin muuttaa yhdessä, mutta ollaan myös pohdittu tätä vaihtoehtoa. Muuttorumba satojen kilsojen päähän olisi helpompaa jos muutan yksinäni omaan kämppään koiran kanssa ja sitten opintojen päätyttyä takaisin kotiin missä on jo kaikki valmiina. Kuitenkin tarkotus on muuttaa takaisin Lappiin kun oon koulun saanut käytyä :}
 

auringonkukkapuu

Asiantuntija
Liittynyt
3.2.2021
Viestejä
926
Reaktioarvo
701
En kyllä tiedä miten ihmisten järki kestää elää muiden kanssa yksiössä. Itse kaipaan omaa rauhaa vaikka pitäisin siitä toisesta. Ihan vaan jos saisi aina välillä vetäytyä omaan nurkkaan oleskelemaan hetkeksi...
Siis ihan omaan kämppään tässä oli tarkoituskin mikäli tää järjestely toteutuu. En todellakaan halua muuttaa kenenkään muun kuin poicciksen kanssa, kun viimeksikin meni kämppiselämä kaverin kanssa päin persettä :D ja helpompi muutenkin koiran kanssa elellä kaksistaan!
 
Ylös Pohja