Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Juu no mielenkiintoistahan tämä on taas
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 66334" data-attributes="member: 34"><p>Saatan nähdä tässä joku päivä miehen joka tykkäs must, ei treffeil siis vaan saatetaan olla samas paikas muute vaa. Niin huutista jos se yrittää taas jotain. Koska noh, ketäs minä ajattelenkaan, en ainakaan sitä :D</p><p></p><p>Mut jos on oikein hyvä tuuri niin sit varmaan sanon sille (jos se puhuu jtn mul) taas iha niiku viime kerrallaki että tykkään toisest mut sit jälkikäteen jään miettimään et oisko sittenkin pitäny..... Niiku viime kerral ....... En kestä : DDDDDD</p><p></p><p>Ei mut en mä kestä tämmöstä, ajattelen noelii iha liikaa</p><p></p><p>Siis miten tää voi ees mennä näin aina</p><p></p><p>No, ainakin muistan hyvin todennäköisesti tän päivän et milloin aloin tykkää noelist, 31.8. on helppo muistaa. Must nimittäin vähän ehkä tuntuu siltä että tuun miettimään sitä vielä pitkään... Vai pääsenköhän yli ollenkaan..</p><p></p><p>Siis ....... Mitä muuta mä oikeesti ikinä odotin kun tätä :D tää oli niiiiiin ilmiselvää että jotain tämmöstä käy. Ja tavallaan tää yllätti mutta toisaalta ei edes. Onhan tää nyt jo joku hiton komedia tää koko meikäläisen elämä.</p><p></p><p>En tajuu miks ajattelen sitäääää aaaaaaaa mut siis sillon ku heräsin nii vähän aikaa meni etten oikeestaa ees melkee muistanu sitä mut sit olin sillee vittu ainii ja nyt taas se on koko ajan mun mieles niiku äh anteeks mitä????? D: siis tää on niiiiiiiin TYYPILLISTÄ</p><p></p><p>ihmettelen oikeest miten tätä ei ees aikasemmin tapahtunu</p><p></p><p>Viiiittu</p><p></p><p>Siis nyt oikeesti jos jauhan noelist pitkäänkin niin...... Eih... Tumpin syytä kaikki tai no oikeestaan ei oo paitsi ehkä vähän saattaa olla. En tiiä oisinko viime yönä ruvennu kuunteleen oasist jos ei ois tullu mieleen se keissi. En varmaan olis. Rääh.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 66334, member: 34"] Saatan nähdä tässä joku päivä miehen joka tykkäs must, ei treffeil siis vaan saatetaan olla samas paikas muute vaa. Niin huutista jos se yrittää taas jotain. Koska noh, ketäs minä ajattelenkaan, en ainakaan sitä :D Mut jos on oikein hyvä tuuri niin sit varmaan sanon sille (jos se puhuu jtn mul) taas iha niiku viime kerrallaki että tykkään toisest mut sit jälkikäteen jään miettimään et oisko sittenkin pitäny..... Niiku viime kerral ....... En kestä : DDDDDD Ei mut en mä kestä tämmöstä, ajattelen noelii iha liikaa Siis miten tää voi ees mennä näin aina No, ainakin muistan hyvin todennäköisesti tän päivän et milloin aloin tykkää noelist, 31.8. on helppo muistaa. Must nimittäin vähän ehkä tuntuu siltä että tuun miettimään sitä vielä pitkään... Vai pääsenköhän yli ollenkaan.. Siis ....... Mitä muuta mä oikeesti ikinä odotin kun tätä :D tää oli niiiiiin ilmiselvää että jotain tämmöstä käy. Ja tavallaan tää yllätti mutta toisaalta ei edes. Onhan tää nyt jo joku hiton komedia tää koko meikäläisen elämä. En tajuu miks ajattelen sitäääää aaaaaaaa mut siis sillon ku heräsin nii vähän aikaa meni etten oikeestaa ees melkee muistanu sitä mut sit olin sillee vittu ainii ja nyt taas se on koko ajan mun mieles niiku äh anteeks mitä????? D: siis tää on niiiiiiiin TYYPILLISTÄ ihmettelen oikeest miten tätä ei ees aikasemmin tapahtunu Viiiittu Siis nyt oikeesti jos jauhan noelist pitkäänkin niin...... Eih... Tumpin syytä kaikki tai no oikeestaan ei oo paitsi ehkä vähän saattaa olla. En tiiä oisinko viime yönä ruvennu kuunteleen oasist jos ei ois tullu mieleen se keissi. En varmaan olis. Rääh. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Juu no mielenkiintoistahan tämä on taas
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja