Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Juu no mielenkiintoistahan tämä on taas
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 66395" data-attributes="member: 34"><p>No voi helvetin vittu.</p><p></p><p>Must tuntuu et Noel on niiku se obvious crush jos miettii niiku mua, et siin nyt ei ollu hirveesti mitään kyselemist ku olin vaa sillee ei vittu ny mennään taas (kosk Noel on niin semmonen 😭😭😭😭😭)</p><p></p><p>Mut siis jos Noel on se obvious crush mut Liam on se joka tulee jostai takavasemmalta sillee "moi mäki oon tääl ja sä rakastat mua tbh" sillee et se niiku yllättää, tavallaan. Okei vittu mikä selitys mut ::::::D</p><p></p><p>Vähä niinku juhan ja pantsen kanssa kävi alunperin, kosk Juha oli se obvious crush ja sit pantse vaa yhtäkkiä tulee sillee "hei :)" ja sit oot vaa sillee "mitäh"</p><p></p><p>Okei mitä vittua xDDDDDDDFF Sseiiiiiiss nyt</p><p></p><p>Niiku mitä hittoo oikeesti at this point mun on kyl pakko uskoa kohtaloo tai jotain koska hei eihän tää ois voinu mennä millään muulla tavalla. Se oli alusta alkaen melko selvää et joskus viel tää tapahtuu, vaikka sillon joskus muistan kyllä googlanneeni nuo veljekset ja sit olin enemmänkin sillee et nah probably not my type,,,,,,,, NIINKU MITÄ. was i fucking drunk ???????? :D miten, ja mä toistan, MITEN ne ei oo muka: my type??? Ainakin Noel on THE DEFINITION of my type, sori nyt vaan. Actually kiljun. Liam ei ehkä niin oo mut se on just se tyyppi joka vaa jollai hiton konstil saa sut rakastuu 🤔 en tiiä ees miten. Ja on se kai jollain taval my type kuitenkin. Mut siis.... Mä arvasin niin 100% et tää tapahtuu viel, se oli jotenki niin selvää jo kauan sitten. Viimeistään varmaan sillon vapun tienoilla kun lisäilin oasist tai no ainakin stop crying your heart out jonneki hessun listalle koska se biisi .. noh,niin muistutti siit koska ???? Jotain??? Mut siis jo silloin mul oli semmonen outo fiilis tai et tavallaan niiku et miten muka en oo viel ihastunu jompaankumpaan noist ?? Siis mä en ymmärrä miten näin käy edes JOKA KERTA mutta oikeasti jo sillon siinä tumpin haastattelus se puhu niist ni mulle tuli heti vaa sellane fiilis et noniin. Ja korostan etten tienny niistä oikein mitään silloin. Mulle vaa tuli semmone random fiilis. Siis miten tämmösiä jatkuvasti tapahtuu. Ja siis, ei se ollu mikään et oisin ollu täysin varma et tuun joskus ihastuu niihin mut se oli vaa semmone et "hmm kuulostaa siltä et saattaisin tykätä niist" tai siis, varmaan tää oli just sitä et ku ne on brittimuusikoit ja tarpeeks vanhoja ni kai mun mieli oli vaa sillee lol youll probably like them. En ees tiiä? Mut tosiaa sitte ku googlasin niit ni olin sillee nah ei ne ny nii komeita oo kumpikaa. Ja nyt oon sillee WHAT the hell did i think. Vai ei muka komeita 😭 actually mitä 😭 niinku olinko ihan kunnossa silloin??</p><p></p><p>Rääääääh</p><p></p><p>Tosin muistan kyllä et joskus aikoja sitten kelasin maccastaki et nah ei se ny nii komee oo ees,,,,,, niiku actually mitä. MIKÄ MUL ON OLLU HÄTÄNÄ :D macca.... Juu ei toki oo komee.</p><p></p><p>Siis ei se varmaan kaikkien mielestä ookaan tai niinku mitenkään kaikkien <em>Type</em></p><p><em></em></p><p><em></em></p><p>Mut ..... I think hes definitely my type. Ja se on hassuu et oon koskaan ollu sillee nah eipä se oo erityisen komee. Mutta ok eipä siitä sen enempää sitten??????</p><p></p><p>Joka tapauksessa, sairaat setit.</p><p></p><p>Ainii. Ehkä se oli macca jota noel muistutti niin saatanasti ku en saanu sitä päähäni, koska se yks kuva maccast ainaki tuo nii mielee noelin. En löytänyt sitä kuvaa mut esim tääki (söpö,,,,):</p><p>[MEDIA=instagram]BwXSkTOh5dg[/MEDIA]</p><p></p><p>Niin emt kai niissä jotai samaa näköä on 🤔</p><p></p><p>Btw, vitun söpöt, i am almost dead:</p><p>[MEDIA=instagram]CTQCQ-xrDKN[/MEDIA]</p><p></p><p>Nonniin. Emt ehkä noel muitaki muistuttaa tumppia ainakin varmana jollai tapaa mut nii.</p><p></p><p>Oikeesti tää on todella snif snif nyt kun en kestä ketään noista.</p><p></p><p>Aaaaaaæææāāāā</p><p></p><p>😳😳😳😳😳😳😳😳</p><p></p><p>Hei miks kirjotan näin paljon näistä ihmisistä</p><p></p><p>Ja muutenki mitä vittua</p><p></p><p>Okei tää on epäilyttävää, vaikuttaa silt et oon tooooosi kuses nyt</p><p></p><p>Hmm tosin tuli mieleen Simon, tää on taas liikaa... Ja ehkä se tuli siks mieleen koska britit. I mean Simon on kyl 👌😭😍💖💜</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 66395, member: 34"] No voi helvetin vittu. Must tuntuu et Noel on niiku se obvious crush jos miettii niiku mua, et siin nyt ei ollu hirveesti mitään kyselemist ku olin vaa sillee ei vittu ny mennään taas (kosk Noel on niin semmonen 😭😭😭😭😭) Mut siis jos Noel on se obvious crush mut Liam on se joka tulee jostai takavasemmalta sillee "moi mäki oon tääl ja sä rakastat mua tbh" sillee et se niiku yllättää, tavallaan. Okei vittu mikä selitys mut ::::::D Vähä niinku juhan ja pantsen kanssa kävi alunperin, kosk Juha oli se obvious crush ja sit pantse vaa yhtäkkiä tulee sillee "hei :)" ja sit oot vaa sillee "mitäh" Okei mitä vittua xDDDDDDDFF Sseiiiiiiss nyt Niiku mitä hittoo oikeesti at this point mun on kyl pakko uskoa kohtaloo tai jotain koska hei eihän tää ois voinu mennä millään muulla tavalla. Se oli alusta alkaen melko selvää et joskus viel tää tapahtuu, vaikka sillon joskus muistan kyllä googlanneeni nuo veljekset ja sit olin enemmänkin sillee et nah probably not my type,,,,,,,, NIINKU MITÄ. was i fucking drunk ???????? :D miten, ja mä toistan, MITEN ne ei oo muka: my type??? Ainakin Noel on THE DEFINITION of my type, sori nyt vaan. Actually kiljun. Liam ei ehkä niin oo mut se on just se tyyppi joka vaa jollai hiton konstil saa sut rakastuu 🤔 en tiiä ees miten. Ja on se kai jollain taval my type kuitenkin. Mut siis.... Mä arvasin niin 100% et tää tapahtuu viel, se oli jotenki niin selvää jo kauan sitten. Viimeistään varmaan sillon vapun tienoilla kun lisäilin oasist tai no ainakin stop crying your heart out jonneki hessun listalle koska se biisi .. noh,niin muistutti siit koska ???? Jotain??? Mut siis jo silloin mul oli semmonen outo fiilis tai et tavallaan niiku et miten muka en oo viel ihastunu jompaankumpaan noist ?? Siis mä en ymmärrä miten näin käy edes JOKA KERTA mutta oikeasti jo sillon siinä tumpin haastattelus se puhu niist ni mulle tuli heti vaa sellane fiilis et noniin. Ja korostan etten tienny niistä oikein mitään silloin. Mulle vaa tuli semmone random fiilis. Siis miten tämmösiä jatkuvasti tapahtuu. Ja siis, ei se ollu mikään et oisin ollu täysin varma et tuun joskus ihastuu niihin mut se oli vaa semmone et "hmm kuulostaa siltä et saattaisin tykätä niist" tai siis, varmaan tää oli just sitä et ku ne on brittimuusikoit ja tarpeeks vanhoja ni kai mun mieli oli vaa sillee lol youll probably like them. En ees tiiä? Mut tosiaa sitte ku googlasin niit ni olin sillee nah ei ne ny nii komeita oo kumpikaa. Ja nyt oon sillee WHAT the hell did i think. Vai ei muka komeita 😭 actually mitä 😭 niinku olinko ihan kunnossa silloin?? Rääääääh Tosin muistan kyllä et joskus aikoja sitten kelasin maccastaki et nah ei se ny nii komee oo ees,,,,,, niiku actually mitä. MIKÄ MUL ON OLLU HÄTÄNÄ :D macca.... Juu ei toki oo komee. Siis ei se varmaan kaikkien mielestä ookaan tai niinku mitenkään kaikkien [I]Type [/I] Mut ..... I think hes definitely my type. Ja se on hassuu et oon koskaan ollu sillee nah eipä se oo erityisen komee. Mutta ok eipä siitä sen enempää sitten?????? Joka tapauksessa, sairaat setit. Ainii. Ehkä se oli macca jota noel muistutti niin saatanasti ku en saanu sitä päähäni, koska se yks kuva maccast ainaki tuo nii mielee noelin. En löytänyt sitä kuvaa mut esim tääki (söpö,,,,): [MEDIA=instagram]BwXSkTOh5dg[/MEDIA] Niin emt kai niissä jotai samaa näköä on 🤔 Btw, vitun söpöt, i am almost dead: [MEDIA=instagram]CTQCQ-xrDKN[/MEDIA] Nonniin. Emt ehkä noel muitaki muistuttaa tumppia ainakin varmana jollai tapaa mut nii. Oikeesti tää on todella snif snif nyt kun en kestä ketään noista. Aaaaaaæææāāāā 😳😳😳😳😳😳😳😳 Hei miks kirjotan näin paljon näistä ihmisistä Ja muutenki mitä vittua Okei tää on epäilyttävää, vaikuttaa silt et oon tooooosi kuses nyt Hmm tosin tuli mieleen Simon, tää on taas liikaa... Ja ehkä se tuli siks mieleen koska britit. I mean Simon on kyl 👌😭😍💖💜 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Juu no mielenkiintoistahan tämä on taas
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja