Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Juu no mielenkiintoistahan tämä on taas
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 66428" data-attributes="member: 34"><p>Wtf :DDDDDDDD oon nyt vaa heitelly biisei liamin ja noelin listoille :DDDDDDDDDDDDDD krääh paitsi juu tais yks biisi mennä chrisin listalle kans ja jotai mut niiku äsken vaa laitoin vuorotellen niit liamin ja noelin listoil XDDDDD naurattaa</p><p></p><p>Also tää oli mun reaktio ku aloin tykätä niistä: [MEDIA=youtube]umDr0mPuyQc[/MEDIA]</p><p></p><p>Ja oikeastaan nyt se on vielä enemmän minä koska ajattelen niitä joka sekunti,,,</p><p></p><p>En mä nyt tietenkään pelkästään niistä tykkää mut tää alkaa kyl olee vähän .... Hälyttävää jälleen kerran.</p><p></p><p>En vaan ymmärrä miten ihmeessä tää tapahtu?????????</p><p></p><p></p><p>Whatttt</p><p></p><p>Tai no siis muistan tavallaan että mitä tapahtu, ainakin suurin piirtein, siis noeliin ihastuin ku katoin tän: [MEDIA=youtube]YOT4TdalCdU[/MEDIA]</p><p></p><p>Ja liamiin saatoin ehkä ihastua about siinä vaiheessa kun katoin tätä: [MEDIA=instagram]CTPbyMgDtAu[/MEDIA]</p><p></p><p>Mutta en oo varma koska se tuntu muutenki enemmän semmoselt mikä tapahtu tietyllä tavalla liukuen, sitä hetkeä ei osaa sanoo selkeesti. Noelista tiesin heti ja se oli niiku kertarysäyksellä siinä ja tajusin sen heti mut liamin kohal se oli random kosk mä tunsin EHKÄ jotain jo alussakin mut vasta myöhemmin sit aloin aattelee et hetkinen mä oikeesti taidan tykätä siitki. Huutista jos ihastuin noeliin 31.8. (eli eilen) ja liamiin tän vuorokauden puolella tosin en oo varma oliko se tänään vai eilen :D niiku tarkalleen ottaen. Kyllä, se on tärkeää et minä päivänä alko mikäkin keissi. Veikkaan kyllä et se oli enemmänkin tän vuorokauden puolella eikä eilen. Noniin, nyt sitten vuos täst eteenpäin voin juhlistaa 31.8. noeliin rakastumisen vuosipäivää ja 1.9. voin juhlistaa liamiin rakastumisen vuosipäivää 🤭🤦 how interesting.</p><p></p><p>Mikä vittu mua vaivaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahah taas tulee lisää biisei mieleen mitä vois lisäillä lmaoooooooo tätä menoa niiden listat on koht ihan saatanan pitkii xdd no ei kai ny sentää</p><p></p><p>Ja voin kertoa että varmaan koskaan ei oo osunu näin pahasti anssi kelan kaksi sisarta XDDDDDD vaikka sukupuoli onkin väärä ja muutenki mut silti 🧐</p><p></p><p>Eikä sillä että tää olis eka kerta ku oon ihastunu sisaruksiin, ehei. Ei tietenkään.</p><p></p><p>Mut onkohan mulle käyny ikin nii et kahteen siskoon, koska niiku sisko ja veli oli ainakin se yks keissi mut en muista ny muita. Mikä on huvittavaa ni en vieläkään tiedä oikein kummast tykkäsin loppujen lopuksi enemmän, siitä siskosta vai siitä veljestä. Heh heh. Enkä nytkään oo oikein varma kummasta tykkään enemmän, liamist vai noelist, koska molemmat on omalla tavallaan niin asdfghhkskdlddldkldlddl hELP</p><p></p><p>Aaaaaaaaaa</p><p></p><p>Okei okei mul soi päässä stop crying your heart out 😔😔😔😔😔</p><p></p><p>Voi ei</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 66428, member: 34"] Wtf :DDDDDDDD oon nyt vaa heitelly biisei liamin ja noelin listoille :DDDDDDDDDDDDDD krääh paitsi juu tais yks biisi mennä chrisin listalle kans ja jotai mut niiku äsken vaa laitoin vuorotellen niit liamin ja noelin listoil XDDDDD naurattaa Also tää oli mun reaktio ku aloin tykätä niistä: [MEDIA=youtube]umDr0mPuyQc[/MEDIA] Ja oikeastaan nyt se on vielä enemmän minä koska ajattelen niitä joka sekunti,,, En mä nyt tietenkään pelkästään niistä tykkää mut tää alkaa kyl olee vähän .... Hälyttävää jälleen kerran. En vaan ymmärrä miten ihmeessä tää tapahtu????????? Whatttt Tai no siis muistan tavallaan että mitä tapahtu, ainakin suurin piirtein, siis noeliin ihastuin ku katoin tän: [MEDIA=youtube]YOT4TdalCdU[/MEDIA] Ja liamiin saatoin ehkä ihastua about siinä vaiheessa kun katoin tätä: [MEDIA=instagram]CTPbyMgDtAu[/MEDIA] Mutta en oo varma koska se tuntu muutenki enemmän semmoselt mikä tapahtu tietyllä tavalla liukuen, sitä hetkeä ei osaa sanoo selkeesti. Noelista tiesin heti ja se oli niiku kertarysäyksellä siinä ja tajusin sen heti mut liamin kohal se oli random kosk mä tunsin EHKÄ jotain jo alussakin mut vasta myöhemmin sit aloin aattelee et hetkinen mä oikeesti taidan tykätä siitki. Huutista jos ihastuin noeliin 31.8. (eli eilen) ja liamiin tän vuorokauden puolella tosin en oo varma oliko se tänään vai eilen :D niiku tarkalleen ottaen. Kyllä, se on tärkeää et minä päivänä alko mikäkin keissi. Veikkaan kyllä et se oli enemmänkin tän vuorokauden puolella eikä eilen. Noniin, nyt sitten vuos täst eteenpäin voin juhlistaa 31.8. noeliin rakastumisen vuosipäivää ja 1.9. voin juhlistaa liamiin rakastumisen vuosipäivää 🤭🤦 how interesting. Mikä vittu mua vaivaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahah taas tulee lisää biisei mieleen mitä vois lisäillä lmaoooooooo tätä menoa niiden listat on koht ihan saatanan pitkii xdd no ei kai ny sentää Ja voin kertoa että varmaan koskaan ei oo osunu näin pahasti anssi kelan kaksi sisarta XDDDDDD vaikka sukupuoli onkin väärä ja muutenki mut silti 🧐 Eikä sillä että tää olis eka kerta ku oon ihastunu sisaruksiin, ehei. Ei tietenkään. Mut onkohan mulle käyny ikin nii et kahteen siskoon, koska niiku sisko ja veli oli ainakin se yks keissi mut en muista ny muita. Mikä on huvittavaa ni en vieläkään tiedä oikein kummast tykkäsin loppujen lopuksi enemmän, siitä siskosta vai siitä veljestä. Heh heh. Enkä nytkään oo oikein varma kummasta tykkään enemmän, liamist vai noelist, koska molemmat on omalla tavallaan niin asdfghhkskdlddldkldlddl hELP Aaaaaaaaaa Okei okei mul soi päässä stop crying your heart out 😔😔😔😔😔 Voi ei [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Juu no mielenkiintoistahan tämä on taas
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja