Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Juu oon oikeest ällöttävä
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 45457" data-attributes="member: 34"><p>Jjjjjjjjjooooo mitä vittuu XDDDD</p><p></p><p>tietyt biisit</p><p></p><p>Esim know who you are:</p><p>I have crossed the horizon to find you</p><p>I know your name</p><p>They have stolen the heart from inside you</p><p>But this does not define you</p><p>This is not who you are</p><p>You know who you are</p><p></p><p>Ootko vittu tosissas</p><p></p><p>Ja also ton suomenkielinen versio mut niiku mitäh miten toi biisi voi olla noin tärkee. Se on niin lyhytkin :Ddd mut oikeest niiiiin tärkee kappale en ees tajuu</p><p></p><p>Myös battle scarsin repriisi niin UMMMMM BRUH WHAT. melkein itkin.</p><p></p><p>Ihan super outo olo vielki enkä ees tajuu miks mut ehkä tää täst joskus. Ok kaikki on hyvin i think. Juujuu.</p><p></p><p>Hhhhhhh</p><p></p><p>Torna a casa on myös niin ihana biisi. JA love is love 💀</p><p></p><p>JOO VITTU EI NYT MITÄ HELVETTIÄ TAAS</p><p></p><p></p><p>ei pitäs vissii kuunnella musaa ku sitä päätyy sitte kaikenlaista kuuntelee. Voi ny vittu. Ensinnäkin: onko mulla joku ongelma tykätä AINA paul-nimisistä henkilöistä :) nimittäin Paul Simon ja Paul McCartney. Noiden lisäks tietenkin Paul rudd ja onhan niitä muitakin mutta nuo kaks nyt tuli vastaan kun musaa kuuntelin jepJEP.</p><p></p><p>Okei hienoa. Aaaaaa :D emmä jaksa must tuntuu niin jotenkin aaaaa ei vittu nyt. Ah, en jaksa yhtään. Lmao jotenki ku vaa kuuntelin let it be niin emt, Paulin ääni on aina ollu sellanen joka jotenki tekee mulle aina sen etten pääse yli siitä. Vai en tiiä mikä se on mut luulisin et sen ääni on niiku pahinta? Kerran ku kuuntelin get enough ni sillonki tyylii iha vaa sen äänen takia olin sillee ei vittu en oo vieläkään yli siit. Tietty muistot varmaa muutenki mut joo. En tiiä. Rakastan sen ääntä. Voi nyt vittujen kevät. Eihän tässä sitten muuta kun kippis vaan ja kohti uusia itse tunto kriisejä. Ne ei taida loppua ees xDDD huvittavaa. Vetelen taas ihan jostain mistä lie näitä teorioita et mus on jotai vikaa. Mitä ihmettä nyt taas. Juu, tiedän et normaalit ihmiset rakastuu ei-julkkiksiin mut ei tää ny must yhtää sen huonompaa tee ku kukaa muukaa. Mut siltäpä se vaan tuntuu hahahahahahahahh 🙂 at this point..... I'm not even questioning it. At this point i'm dead inside 🤔</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 45457, member: 34"] Jjjjjjjjjooooo mitä vittuu XDDDD tietyt biisit Esim know who you are: I have crossed the horizon to find you I know your name They have stolen the heart from inside you But this does not define you This is not who you are You know who you are Ootko vittu tosissas Ja also ton suomenkielinen versio mut niiku mitäh miten toi biisi voi olla noin tärkee. Se on niin lyhytkin :Ddd mut oikeest niiiiin tärkee kappale en ees tajuu Myös battle scarsin repriisi niin UMMMMM BRUH WHAT. melkein itkin. Ihan super outo olo vielki enkä ees tajuu miks mut ehkä tää täst joskus. Ok kaikki on hyvin i think. Juujuu. Hhhhhhh Torna a casa on myös niin ihana biisi. JA love is love 💀 JOO VITTU EI NYT MITÄ HELVETTIÄ TAAS ei pitäs vissii kuunnella musaa ku sitä päätyy sitte kaikenlaista kuuntelee. Voi ny vittu. Ensinnäkin: onko mulla joku ongelma tykätä AINA paul-nimisistä henkilöistä :) nimittäin Paul Simon ja Paul McCartney. Noiden lisäks tietenkin Paul rudd ja onhan niitä muitakin mutta nuo kaks nyt tuli vastaan kun musaa kuuntelin jepJEP. Okei hienoa. Aaaaaa :D emmä jaksa must tuntuu niin jotenkin aaaaa ei vittu nyt. Ah, en jaksa yhtään. Lmao jotenki ku vaa kuuntelin let it be niin emt, Paulin ääni on aina ollu sellanen joka jotenki tekee mulle aina sen etten pääse yli siitä. Vai en tiiä mikä se on mut luulisin et sen ääni on niiku pahinta? Kerran ku kuuntelin get enough ni sillonki tyylii iha vaa sen äänen takia olin sillee ei vittu en oo vieläkään yli siit. Tietty muistot varmaa muutenki mut joo. En tiiä. Rakastan sen ääntä. Voi nyt vittujen kevät. Eihän tässä sitten muuta kun kippis vaan ja kohti uusia itse tunto kriisejä. Ne ei taida loppua ees xDDD huvittavaa. Vetelen taas ihan jostain mistä lie näitä teorioita et mus on jotai vikaa. Mitä ihmettä nyt taas. Juu, tiedän et normaalit ihmiset rakastuu ei-julkkiksiin mut ei tää ny must yhtää sen huonompaa tee ku kukaa muukaa. Mut siltäpä se vaan tuntuu hahahahahahahahh 🙂 at this point..... I'm not even questioning it. At this point i'm dead inside 🤔 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
Juu oon oikeest ällöttävä
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja