Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kadun tän keskustelun tekoa vielä mutta (liittyy abortteihin)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 107084" data-attributes="member: 34"><p>LOL MITÄ. koen tavallaan että ikuisuus ja lopullisuus on karmeita ajatuksia olin sitten ikuisesti kuollut tai ikuisesti elossa??????? En TIEDÄ KUMPI ON KAMALAMPI AJATUS? parastahan varmaa olis siis ollu se ettei olis alunperinkään syntynyt. Ettei ois koskaan ollu elossa. Sit mun ei tarvis miettii. Mut se että on ikuisesti elossa......... Tai et on ikuisesti kuollu............</p><p></p><p></p><p></p><p>Wow i don't know. </p><p>Which one is worse :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD</p><p></p><p>Tai sitten jos on olemassa Jumala ja ikuinen elämä niin kuinka ahistavaa se sit on????????????????? </p><p></p><p></p><p>Okei miten voi olla tilanne että jokainen vaihtoehto on KAMALA</p><p></p><p>MITEN tämmösten aivojen kaa voi elää.</p><p></p><p>Okei ei se ikuinen elämä ole ahdistava ajatus tavallaan mutta mitäs vittua onhan se nyt aivan sairas ajatus</p><p></p><p>Mutta niin on yhtä lailla kuolemakin?????????????????????????</p><p></p><p>Miten must vaa tuntuu et mikään ei oo totta ja mä oon itekin vaan jokin sims ukko you know. Jonkun fever dream. Mua ei oo olemassa ja oon vaan jokin jonkun alitajunnan tuotos??????????????????</p><p></p><p>Varmasti olen..</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Ja toinen asia mikä mua hämmentää</p><p>NETTI.</p><p></p><p>MITEN voi olla että mun jossain laitteessa on kaikki nää asiat ja sit kun suljen näytön ne häviää.</p><p></p><p>Miten voi olla et kaikki ihmiset näkee sen mitä mä oon omalla puhelimella kirjottanu?????? Sairasta!</p><p></p><p>Psykoosin ensioireita nämä</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Paitsi tuskin on koska mun ajatukset oli jo lapsena samanlaisia enkä mielestäni oo ollut koskaan vielä psykoosissa</p><p></p><p>Oon ollut nimittäin ain tosi eksistentiaalinen ihminen, valitettavasti, mut oon koittanut vältellä kaikkia sellasia teemoja aiemmin mut nyt en oo enää pystynyt</p><p></p><p>Oh no jaa no ehkä mä oom jotenki sekasin anyway</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 107084, member: 34"] LOL MITÄ. koen tavallaan että ikuisuus ja lopullisuus on karmeita ajatuksia olin sitten ikuisesti kuollut tai ikuisesti elossa??????? En TIEDÄ KUMPI ON KAMALAMPI AJATUS? parastahan varmaa olis siis ollu se ettei olis alunperinkään syntynyt. Ettei ois koskaan ollu elossa. Sit mun ei tarvis miettii. Mut se että on ikuisesti elossa......... Tai et on ikuisesti kuollu............ Wow i don't know. Which one is worse :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Tai sitten jos on olemassa Jumala ja ikuinen elämä niin kuinka ahistavaa se sit on????????????????? Okei miten voi olla tilanne että jokainen vaihtoehto on KAMALA MITEN tämmösten aivojen kaa voi elää. Okei ei se ikuinen elämä ole ahdistava ajatus tavallaan mutta mitäs vittua onhan se nyt aivan sairas ajatus Mutta niin on yhtä lailla kuolemakin????????????????????????? Miten must vaa tuntuu et mikään ei oo totta ja mä oon itekin vaan jokin sims ukko you know. Jonkun fever dream. Mua ei oo olemassa ja oon vaan jokin jonkun alitajunnan tuotos?????????????????? Varmasti olen.. Ja toinen asia mikä mua hämmentää NETTI. MITEN voi olla että mun jossain laitteessa on kaikki nää asiat ja sit kun suljen näytön ne häviää. Miten voi olla et kaikki ihmiset näkee sen mitä mä oon omalla puhelimella kirjottanu?????? Sairasta! Psykoosin ensioireita nämä Paitsi tuskin on koska mun ajatukset oli jo lapsena samanlaisia enkä mielestäni oo ollut koskaan vielä psykoosissa Oon ollut nimittäin ain tosi eksistentiaalinen ihminen, valitettavasti, mut oon koittanut vältellä kaikkia sellasia teemoja aiemmin mut nyt en oo enää pystynyt Oh no jaa no ehkä mä oom jotenki sekasin anyway [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kadun tän keskustelun tekoa vielä mutta (liittyy abortteihin)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja