Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kadun tän keskustelun tekoa vielä mutta (liittyy abortteihin)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 107235" data-attributes="member: 34"><p>Mutta tosiaan kiitän luojaani edes siitä että en oo joutunut tän pahempii tilanteisiin silti. Okei on tämäkin jo paha ja mul on oikeest traumoja mut sentään mua ei oo esim raiskattu (ainakaan vielä).</p><p></p><p>Enkä myöskään oo muutenkaan ajautunut esim sellasee tilanteeseen että oisin pakottanut ite itteni harrastaa seksii jonku kaa. Oisin saattanu tehdä sen virheen jos tilanne ois menny joskus jonkun kaa liian lähelle. Oisin saattanu pakottaa itteni siihen.</p><p></p><p>Sinänsä ei liity asiaan mut tuli mielee vaa ku oon miettinyt viime aikoina paljon sitä et mul tulis todella paha olo jos joutuisin tekee jonku kaa jotain tollasta. En varmaan selviäis siitä. Kans ku puhuttiin lasten hankkimisest nii menin melkei paniikkii siit ku kelasin et en mä pysty siihen mitä mun vanhemmat ehkä oottaa mult jossaki vaiheessa</p><p>Siis jos mä joutuisin oikeest siihen tilanteesee ni ei ei ei ei ei :D no ensinnäkään must ei oo ikinä huolehtimaa lapsesta (sitä paitsi varmaan tappaisin sen ko ajattelisin et sille on parempi kuolla vauvana ettei se tajuu sitä kunnol) mut siis ihan sekin että en pystyis ikin olee sängys Kenenkään kanssa eeeeei ikinä en pystyis varmana. Joskus aattelin viel et se vois olla mahdollista ehkä. Mut varsinkin nyt must tuntuu jo et mul on muutenki niin pahoja traumoja jo kaikesta mitä en oo halunnu nähä mut oon joutunu näkemään niin sanotaanko nyt näin että kenenkään kanssa sängyssä oleminen tuhoais mut varmaan lopullisesti</p><p>Tuntuu et menisin ihan sekasin ahistuksesta. Outoa että voi olla näin mut on vaan</p><p>Mua ei oo tarkoitettu semmoseen kyllä missään nimessä näköjään. Siis mä en helvetissäkään osaa kuvitella ainakaan enää että olisin jonku kaa sängyssä enkä sais siitä pahoja ahdistus tiloja</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 107235, member: 34"] Mutta tosiaan kiitän luojaani edes siitä että en oo joutunut tän pahempii tilanteisiin silti. Okei on tämäkin jo paha ja mul on oikeest traumoja mut sentään mua ei oo esim raiskattu (ainakaan vielä). Enkä myöskään oo muutenkaan ajautunut esim sellasee tilanteeseen että oisin pakottanut ite itteni harrastaa seksii jonku kaa. Oisin saattanu tehdä sen virheen jos tilanne ois menny joskus jonkun kaa liian lähelle. Oisin saattanu pakottaa itteni siihen. Sinänsä ei liity asiaan mut tuli mielee vaa ku oon miettinyt viime aikoina paljon sitä et mul tulis todella paha olo jos joutuisin tekee jonku kaa jotain tollasta. En varmaan selviäis siitä. Kans ku puhuttiin lasten hankkimisest nii menin melkei paniikkii siit ku kelasin et en mä pysty siihen mitä mun vanhemmat ehkä oottaa mult jossaki vaiheessa Siis jos mä joutuisin oikeest siihen tilanteesee ni ei ei ei ei ei :D no ensinnäkään must ei oo ikinä huolehtimaa lapsesta (sitä paitsi varmaan tappaisin sen ko ajattelisin et sille on parempi kuolla vauvana ettei se tajuu sitä kunnol) mut siis ihan sekin että en pystyis ikin olee sängys Kenenkään kanssa eeeeei ikinä en pystyis varmana. Joskus aattelin viel et se vois olla mahdollista ehkä. Mut varsinkin nyt must tuntuu jo et mul on muutenki niin pahoja traumoja jo kaikesta mitä en oo halunnu nähä mut oon joutunu näkemään niin sanotaanko nyt näin että kenenkään kanssa sängyssä oleminen tuhoais mut varmaan lopullisesti Tuntuu et menisin ihan sekasin ahistuksesta. Outoa että voi olla näin mut on vaan Mua ei oo tarkoitettu semmoseen kyllä missään nimessä näköjään. Siis mä en helvetissäkään osaa kuvitella ainakaan enää että olisin jonku kaa sängyssä enkä sais siitä pahoja ahdistus tiloja [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Keho, mielenterveys & syvälliset
Kadun tän keskustelun tekoa vielä mutta (liittyy abortteihin)
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja